İlk dönem başlarda selam verirlerdi naber derlerdi her çıkışda görüşürüz derlerdi hatta sorular sorarlardı kendim hakkımda ama ben pek üzerlerine gitmezdim hatta hiç selam vermezdim ancak onlar verdiğinde verirdim. Yani arkadaş sayılmayız. Bu kızlar 4 kişilik bir grup olarak takılıyorlar içlerinden biri instagramda benim takip isteğimi kabul etti ve bana da takip isteği yolladı. Ama diğer 2 si takip isteğimi reddetti profilleri gizliydi hepsinin zaten. 1 Diğeride kabul etti ama bana takip isteği yollamadı onuda sildim sonra. Yani 4 ünden sadece 1 takip etti ve takip isteğimi kabul etti onla aram biraz iyiydi çünkü. Herneyse
Diyelim üniversitede aynı sınıfta okudunuz ama pek muhabbetiniz yok yani arkadaş değilsiniz. Bir muhabbet geçmemiş aranızda. Sadece sınav nerede hangi konular falan diye sorular sorulmuş aranızda ya da ödevi ne yaptınız gibisinden. Ama arkadaş gibi değilsiniz yani. Sadece hepsiyle böyle konuşmalarım oldu yıl boyunca
Garip olan şey ise sınıfta toplam 10 erkek var ve sınıftaki çoğu erkeği takip ediyorlar ve takip isteğini kabul ediyorlar. Yani dış görünüş olarak beni beğenmiyorlarmı ondan mı etmiyorlar instagramda diyeceğim ama buda imkansız çünkü. Takip ettikleri sınıftan diğer erkeklerin çoğu benden iyi değil tip olarak hatta hiçbiri. Sınıfta bir ben birde bir diğer arkadaşım tip olarak en iyiydik. Daha iyisi yoktu hatta tanıdığımız başka kızlar tarafından da söylenmişti.
Sizce neden takip isteğimi reddediyorlardır tipimden dış görünüşümden dolayımıdır yoksa bambaşka birşeyden dolayımıdır hiç anlamadım? Sırf ders konusunda ufak tefek konuşmalar oldu çok az nadir. Yani hiç muhabbetimiz olmadı birbirimize selam bile vermezdik hiçbir zaman çoğunlukla en başından beri.
Diyelim üniversitede aynı sınıfta okudunuz ama pek muhabbetiniz yok yani arkadaş değilsiniz. Bir muhabbet geçmemiş aranızda. Sadece sınav nerede hangi konular falan diye sorular sorulmuş aranızda ya da ödevi ne yaptınız gibisinden. Ama arkadaş gibi değilsiniz yani. Sadece hepsiyle böyle konuşmalarım oldu yıl boyunca
Garip olan şey ise sınıfta toplam 10 erkek var ve sınıftaki çoğu erkeği takip ediyorlar ve takip isteğini kabul ediyorlar. Yani dış görünüş olarak beni beğenmiyorlarmı ondan mı etmiyorlar instagramda diyeceğim ama buda imkansız çünkü. Takip ettikleri sınıftan diğer erkeklerin çoğu benden iyi değil tip olarak hatta hiçbiri. Sınıfta bir ben birde bir diğer arkadaşım tip olarak en iyiydik. Daha iyisi yoktu hatta tanıdığımız başka kızlar tarafından da söylenmişti.
Sizce neden takip isteğimi reddediyorlardır tipimden dış görünüşümden dolayımıdır yoksa bambaşka birşeyden dolayımıdır hiç anlamadım? Sırf ders konusunda ufak tefek konuşmalar oldu çok az nadir. Yani hiç muhabbetimiz olmadı birbirimize selam bile vermezdik hiçbir zaman çoğunlukla en başından beri.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar