Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk ise çok fazla...Sizce?

Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk ise çok fazla...Az önce rastladım bu cümleye ve çok hoşuma gitti. Aradaki o sınırı yakalayamadığımız insanlar çıkıyor bazen karşımıza. Denge kurmak lazım ama oda zor oluyor. Sizce ne kadar doğru bir düşünce? Katılıyor musunuz bu görüşe? Doğru olduğunu düşünenler böyle durumlarda nasıl taktik uyguluyorlar ve ne tür bir ad koyuyorlar ilişkilerine?
Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk ise çok fazla...Sizce?
Cevapla