Yalnızlıktan hoşlanan ya vahşi hayvandır ya da Tanrı?

Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben kendimi bildim bileli yalnızım, tek başımayım. Yalnızlığın bana tek artısı kendimi geliştirmek oldu. İnsanlarla iletişimim yok denecek kadar az. Dert etmiyorum kendime ama bir süre sonra çıkmaza sürüklüyor insanı. Bu yazıyı görünce bir sersemledim, düşündürdü beni :/
Yalnızlıktan hoşlanan ya vahşi hayvandır ya da Tanrı?
Cevapla