Üniversite kampüsünde yiyişmek... Sizce etik olarak yanlış mı yoksa normal mi?

Geçen gün bir üniversiteye ziyarete gittiğimde bahçede yiyişen çiftler gördüm. Bayağı öpüşüp yiyişiyolardı. Sizce bu durum normal mi yoksa başkalarının göreceği bir alanda yanlış mı?
Gençler özgürce yiyişsinler. Şimdi değilse ne zaman :)
Göz önünde yapılması yanlış bir şey ama herkes kendisi bilir
Çok yanlış müdahale edilmeli gerekirse disipline göndrilmeli ceza uygulanmalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversite kampüsünde yiyişmek... Sizce etik olarak yanlış mı yoksa normal mi?
Cevapla