Aileme karşı çok büyük bir hata yaptım :( ?

Sürekli kafamda dönüp duruyor geçen yaz çok sevdiğimi sandığım annemin uyarmasına rağmen dinlemediğim birisi vardı aklı bir tarafın düşkünmş son anda anladm onu. sürekli ayrılıp barışırdık bir iki ay içerisinden 6-7 kez ayrıldık barıştık hiçbir zaman düzgn bir ilişkmz olmadı ailem tarlada benm için kardeşlerim için ter dökerken ben onun evine zorla istemeye istemeye gittim benmle birlikte oldu o an evine girdiğim andan beri pişmanım bir yıldır kimseye söylemedim ama çok ağır bu yük bana ne yapacam ben böyle :( :( ne olur vicdansız demeyin ben ailemi çok düşünürüm onlar üzülmesin isterim kıyamam onlara ama o gün gaflete düştüm defalarca af diledim Allah'tan

Aileme karşı çok büyük bir hata yaptım :( ?
Cevapla