Çok çıkarcı biriyim bu çok mu kötü birşey?

Her tanıştığım yanımsa duran insanlarla çıkarım için konuşuyorum ya da her şeye bu şekilde yaklaşıyorum hatta bazen aileme bile bunu yapıyorum peki ben kötü birşey mi yapıyorum?
Çok çıkarcı biriyim bu çok mu kötü birşey?
Cevapla