arkadaslar şu an uskudardayim. bakirkoye gecmem lazim. buranin yabancisiyim.
yardimci olur musunuz?
tesekkur ederim.
yardimci olur musunuz?
tesekkur ederim.
hemen uzaklaş oradan :) altunizadeye çık oradan metrobüse bin zincirlikuyuda aktarmaya bin herkes biniyo görürsün zaten, sonra şöfere sor yakın bir yerde inidirsin oradan da taksiye bin.
cok tesekkur ederim
Marmaraya bin kazlıçeşmede in. Ordan bakırköye giden minibüsler kalkıyor
size de cok tesekkur ederim allah razi olsun
Rica ederim diğer arkadaşlarda alternatif önermişler, ama çok zaman alır onlar
Bak arkadaşın dediği daha mantıklı tek dolmuşla gidersin
yabanciyim ve oyalanmadan gitmek en dogrusu. yol sormaya da cekinirim zaten tek basimayken. dediginizi yapacagim. cok sagolun.
@Komutankubar size de tesekkur ederim
Üsküdar'dan marmaraya bin, yenikapıda inip metroya bin.
cok tesekkur ederim sizden de allah razi olsun
Buradan da bakabilirsin güzergahlara www.marmaray.gov.tr/.../...6Yeni-harita100x100.jpg
Eig için teşekkür ederim :) Sağ salim varırsınız inşallah
Cevap
8Cevap
Üsküdar iskelesine gel vapurla Eminönün'de in.
Orada İETT otobüs durakları var. Bakırköy gidenler mevcut
cok tesekkur ederim size de allah razi olsun
19 00 da doktor randevum var benim. marmarayla gidecegim.
üsküdardayım bakırköy tarafa gidicem istersen senide atabilirim...
tesekkur ederim marmarayla gidecegim.
rica ederim iyi yolculuklar.
tesekkur ederim
Topkapı otobüsüne bin cevizlibağda in bakırköy minibüsüne veya otobüsüne bin
cok tesekkur ederim allah razi olsun
Amin cümlemizden
üsküdardan emin önüne geç ordan her yere otobüs var nereye gideceksen
marmaraya bin önce hele bir
aynen oyle yapicam.
Ben de Çengelköy'deyim şimdi. Arabayla geçicem avrupaya
üsküdarın neresindesin?
cengelkoydeyim
15Y ile Marmaray'a git ve Marmaray'dan indikten sonra da BN1 ya da BN2 aracına binersen 5 dakikalık bir yürüyüşle Üsküdarda olursun. Toplamda yolun 1:30 saat sürer. En kısa bu şekilde gidersin
cok tesekkur ederim oyalanmadan gitmek istiyorum evet bilmedigim yerde korkuyorum cunku. sagolun.
En iyi benim dediğim şekilde gidersin. Kafan rahat olsun.
bunu sitede soracağına yoldan geçen birine sorsaydın çoktan varmıştın :D
yoldan gecen birine guvenmiyorum. gec gideyim temiz gideyim.
eksi vermeni gerektirmezdi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar