Ailem sürekli fazlalık olduğumu iddia ediyorlar bunaldım. Ne yapmalıyım?

Yaşım 18. Ailemden çevremden arkadaşlarımdan hepsinden nefret ediyorum hepsi çıkarcı sahte insanlar.Ailem sürekli derslerim iyi olmazsa şunu yaparız bunu yaparız yok odandan çıkamazsın vs derdinde bir kere olsun halimi hatrımı sormuyorlar okuldan geliyorum direkt odaya kapanıyorum derslerime odaklanamıyorum bir sürü zayıfım var.Bir tane sevgilim olacak adam var olmaz olsun hayatıma girdi içine etti şuanda ayrılma derecesindeyiz mesajlar atıyorum arıyorum cevap yok arkadaşlarım derseniz hepsi çıkar için yanımda okulda beraberken yan yanayken sorun yok ama okuldan çıkınca ne arayan var ne soran.Yalnızlıktan kafayı yemek üzereyim sürekli ağlıyorum sürekli canım yanıyor sıkıldım bunaldım hayatta bir amacım yok her şey boş..Bitti inanın buraya kadar.. Sanki ölürsem ailemin üzerinden bir yük kalkacak zaten sürekli fazlalık olduğumu da iddia ediyorlar bunaldım. bitsin artık yeter dayandığım.
Ailem sürekli fazlalık olduğumu iddia ediyorlar bunaldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla