Sınıfımda ki kızı sevmiyorum ve gıcık oluyorum. Nasıl halledebilirim?

Herşey de çok bilmiş davranıyor, bencil ve uyanık. Kısacası o kızdan hiç hazetmiyorum. Aynı sınıf ortamında olduğum için göreceğim de bu duygularımı nasıl bastırabilirim?
Sınıfımda ki kızı sevmiyorum ve gıcık oluyorum. Nasıl halledebilirim?
Cevapla