Binmedigim, inceleyemedigim ama aklimda kalan bazi araclar var. Bunlar hakkindaki yorumunuz ne?
Ford fiesta
Renault clio
Seat ibiza
Hyundai i20
Kia rio
Toyota yaris.




burada kimseyi dinleme bilader ben bu arabayı kullandım yarı otamatik bir araç vitesi direksiyonda + - var ayrıca vites topuzundanda + - yapabiliyorsun az yakıyor. torku yüksek al derim. ben clioya da bindim fakat bunun yol tutuşu daha iyi.
Hocam fiesta'ya da bindiysen bana 3'unu bir karsilastirsana ya. Clio, fiesta, bunun arasinda gidip geliyorum
hocam bu fiyata en iyi araba bu
sen ne için kullancan aracı?
Gezmek tozmak
tam şehir içi arabası ben sürdüm ki sana söylüyorum iyi diye millet daha oturmadan sallıyo alma b*ktan diye ulan daha görmemiştir bile bu fiyatta başka böyle araç yok, ön cam çok geniş ne biliyim direksiyon çok sportif vites desen öyle koltuklar bel destekli akıl senin para senin araştır al tavsitemi sorarsan bu arabanın kırmızısını al
yukarıda da sormuşsun fiesta clio bunu karşılaştır diye , fiestanın parçaları pahalı, clio enjeksiyonda elektroniğinde çok arıza çıkarıyor, yolda hissettiriyor yol tutuşu güzel bu arabanın ayrıca clionun tamponlar plastik
Bayii'de sadece beyaz kalmis. Alirsam beyaz alicam.
buna verecek parayı ben bmw alırım 2002 model e46 manyaklık yapma 1.2 motor araba çok yakar yokusta bayılıyorlar..
Aferin sana
ya ben bu arabaya bayılıyorum çok konforlu. ama ben fazla anlamadığım için geneline birşey diyemem de süspansiyon sertmiş diyorlar.
Bindin mi icine?
Ooo sana iyi denk gelmis. Ozellikle direksiyonu cok guzel bu arabanin. Diger arabalara gore daha ufak ve spor bir direksiyonu var bu da rahat surus sagliyor. Bakalim alicam gibi bunu. Cok rahat. Disi da guzel
Cidden mi? Benim bundan onceki ilk aracim palio'ydu :) vay be. sen de bundan sonra alacaksan yaris, c3, i10, micra'lar tam kadin arabasi
Cevap
14Cevap
Cliom var mutluyum diğerlerini kullanmadım bilmiyorum araştırırken peugeotlar için elektrik aksam çok bozulur diyordular kimse önermiyordu.
Bunu alacağına clio alsana. Aynı tip aynı büyüklükte ara. Clio buna göre cok daha fazla tutuluyor...
Clio'yu da belediye dagitmis gibi ya. Ayrica ha renault ha pejo ne farki var ki. İkisi de bir alman degil
Bu arabayı ilerde satamazsın. pejo için genel algı çok sorun çıkaran bir arabadır. bu nedenle tutulmaz. Üstüne zaten senin almak istediğin model hemen hemen hiç satılmıyor. Yollaa baktığında zaten farkı göreceksin. Evet Clio cikletten çıkmış gibi herkeste var ama ona görede piyasası var yedek parca imkanı var ve diğer araçlara göre bakım masrafları cok daha uygun.
Ayrıca sen 47000 TL verceğini yazmışsın. bizim arkadaş 51.000 TL'ye toyata auris aldı cam tavanlı. 2 sinden de çok daha güzel bir araç. Yinede ben olsam bu arabayı almaz bunun sekmentinde başka modellere bakardım.
Abi ben galerici degilim ki. En nefret ettigim insan tipi odur. Daha arabaya gotunu koymadan 2. el ne kadar gidecegini dusunur. Sirf bu kafa yuzunden guzelim mazda 3'lere volvo'lara alfa romeo'lara binilmez bu memlekette. Gider boktan boktan golf, renault, fiat, ford falan alir millet. benim icin surdugum zaman keyif almam onenli. Varsin satarken zarar ettirsin araba. elbet kitleriz birine.
Auris'leri ben de cok seviyorum ama sifir alicam. Belki bundan sonraki aracim sifir auris olur.
arkadaş sene başında aurusin sıfırını 51 bine aldı.
Araba ile ilgili düşünndüklerine gelecek olursak paran varsa istediğin arabayı al satarken 3-5 lira zarar ederisin. Ama zar zor bir araba alıyorsanda yedek parcasına servisine ikici el değeri bakacaksın. Bende biliyorum 40 liraya honda civic almak yerine JAGUAR X-TYPE almayı ama ona harcayacağım bakım parasının da ne kadar tutacağını iyi biliyorum..
Tutsun ama abi nolcak. Bir kere gelmisiz su dunyaya. Satarken 3-4 ay beklersin cok mu onemli. Sigaramdan falan kisarim yine de bakimini saglarim diye dusunuyorum. Gerci 208'in yine alicisi bulunur. Ama dedigin gibi 50'ye alsam 40'a satsam millet diyecek. Birader 35 olur mu diye
parana yazık ki ne yazık, b sınıfı en çöp araba bunlar,47 bin lira az paramı, o paraya 2014 golf 7 var 1.2 , bunlar gibi iki kişi binince gidemeyen 1.2 lerden değil,120 bg 1.2 yeni nesil, ikinci el 10 binde 20 binde o paraya şiddetle golf kia ceed falan bakmalısın, b sınıfı arabanın ederi 30 bin lira,50 bin verip bu çöp tenekeleri almak akıl işi değiş
Test surusu yaptim. 4 kisi bile cok iyi cekiyordu araba. Sen bindin mi 208'in icine yoksa sagdan soldan mi duydun. Araba cop tenekesi degil de dolar vergiler zamlar derken alayi 50.000 lira oldu. Hani objektif bakmak lazim. Bunun ederi 50 degil. Ama sifir golf'un 90.000 lira olmasi normal mi sence? Sirf o tok kapi sesini duymak icin 90.000 lira verilmez. Simdi kucuk bir araba istiyorum. B sinifi. İleride aklimda bmw 1, v40, ceed, astra, i30 tarzi arabalar var
yazdıklarında haklısın ama şu fark cok büyük, b sınıfı aks mesafesi yol tutuşu olsun dayanıklılık olsun senede 20 bin yapıyosan 2 yılda o araba dökülüyo, tüm b sınıfları böyle, tok kapı sesi diye bakma golf le bunla asla bir tutma, ben sağdan soldan duymadım yazdıklrının aşağı yukarı hepsini kullandım, ki kullanmamış bile olsam b sınıfı tüm otomobillerler birbirinden üstün olamaz bunlara fabrikanın ayırdıgı bütce hepsinin birebir aynı, biri diğerinin laciverti anlatabildim mi, mesela oraya yazmadıgın cirkin gibi görünen belki son 2015 fabia kullandım gecen gün 400 km, o araç bu yazdıklarının hepsinden daha iyi, ama ben yinede şiddetle az km de c segment araba al derim, cünkü 47 bin diyosun , az para değil
Yok ya senede en fazla yapacagim 9-10.000 kilometre. En fazla 4-5 yil kullansam. Ben bu arabayi satarken 50.000 kilometre falan olur. Fabia'yi da duydum ama pek bakmamistim. Golf kotu demiyorum. Ama golf'un ederi 50.000-60.000'dir. memlekete baksana b siniflari 50.000 olmus. Golf 90.000. Audi a3 120.000. Valla saka gibi ya. Fiesta clio ibiza kullandin mi peki? Ya da leon nasildir?
leon aşağı yukaru golf parası ve golten cok daha kalitesiz , onu geç derim golf ceed varken, kia rio yu alırım cilo ve fiestayla bakkala bile gitmem :D arkadaş sıfır aldı 45 bine 1.6 benzinli fiesta, tampon ufak dokunmada çatladı, şanzumanı ses cıkaryo sorunlu, ön takımı bozuk, araç 10 binde , bir başka arkadaş sıfır cilo 4 aldı, ben o arabaya para verene şaşyom, en kötü b sınıfı, ön takımları inanılmaz berbat, ne yol tutyo nede sağlam, linea urban ya da bravo bunların yanında yemin ediyorum mercedes :)
Kia rio dedin aklimi aldin bak. Cidden su kia rio ve ceed'leri bir ben seviyorum saniyodum. Adamlar resmen kendini asmis. Hele ki pro ceed alacksin full donanim. Seat'lar iyi diye duydum ya. bir dsg'ler kotu iste. Ozellikle leon'a bayilan cok var
Gardas peugot alma bence kasasi cok saglam degil ve cok servisi ve cikma parcasi bulunmuyo 47 ye cok guzl arabalar alabilirsin
Valla yok ki hocam ya. Sifir alicam. 47'e sifira araba kalmamis piyasada.
Ya dostum niye sfir aliyon ya temiz ikinci el bulursun bir iki tanidigin olsun zaten arabayi muayenye goturmeden almisyosun falan yani sifir sakin alma derim
nakit 50.000 yok ama. Kredi cekicem. 2. elde kredi imkani yok. Pejo'nun iyi kredi imkanlari var.
Ha anladim o konuda da sen haklisin bu honda civiclerin jazzlarin hatchback kasalarina baktin mi onlar da guzel ve saglam arabalat
Baktim baktim honda civic'leri cok seviyorum. Bence tasarimi en guzel c sinifi arabasi. Zaten japonlar biliyor bu isi :)
Aynen gardas hayirli olsun simdiden peuguot alirsan da dikkatli kullanmani tavsiye ederim cikma parca zor bulursun servisler de dunyavparasi zaten
Cok kotu bende peugout 508 vardi triptonik 1.6 vites gecslerinde acayip hiz kesiyor
Hadi ya simdi ne kullaniyorsun
ben bu arabayı kiralamıştım dediğin gibi ibşey olmadı, hissetmiyorsun bile yaslayıp gidiyor.
Evet sanzumani kotuymus biraz. Ozellikle 1'den 2'ye gecerken ya da 2'den 1'e gecerken sarsiyomus araba
yalnız 208 in tek kapı modeliydi ayrıca turbo vardı. otomatik vites
Gti iyi zaten. Onlar bu arabadan 30.000 lira falan pahali. Dedigin gti, cogu b sinifi arabanin eline verir. Benim alacagim 1.2 5 kisilik
kardeşim araba hoş bence al çünkü bende araştırdım baya bu fiyata triptonik vitesli araba yok ayrıca biliyormusun eps abr asp felan var bunları bu fiyattaki arabada bulamazsın. 208in en boş modelinde var bu özellikler
Arastirdim zaten alacagim aracta cok opsiyon var. Smeg ekran, hill holder, esp, 6 hoparlor ses sistemi, park sensorleri, xenon far, sis fari. Bunlarin oldugu baska marka bir araca en az 50.000
Peugeot ya bir ısınamadım ben sevmiyorum arabalarını
Ford ecoboost al. 1 litre motora 125 beygir.
66.000 lira biliyorsun degil mi? Akil veren cok para veren yok mk yerinde. Ver 20.000 aliyim 1.0 ecoboost.
Paran yoksa sıfır alma o zaman. Sıfır almak lükstür, kontağı çevirmenin maliyeti 5 bin liradır. Adam akıllı konuş bu arada.
Param var mk mal mal konusma. 50.000 lira para var. Cebinde parasi olmayan ergen fakirler de gelip sunu al bunu al demesin mk. fiesta alacagima kredi ceker bmw 1 alirim. Olay para degil.
Sen kaç yaşındasın acaba?
Senden buyugum ergen bos konusma
araba işte dikkatimi çekmez içindeki önemli :D
Olur mu canim bir ferrari gecse birak kizlari erkekler bile donup bakiyor.
Alma git şahin al daha iyi 1.100 motormu bu
1.2
Bence alma araç ticareyle meşgulum araba değil bu
Ne araba peki abi?
Evet arabanin ne oldugunu soyleyecektin?
Önce bütçen nekadar bilmek gerek hangi sekment te bir araç istiyısun bunları bilmeden yanlış yönlendiririm
Butce 50.000. B segmenti bir arac istiyorum. Sifir alicam
Boş sınıf golf. polo. fiesta. corsa bunlara bak bence ayrıca internettende bir detaylı araştır
Park sensoru esp'si bile olmayan polo'ya 5000 fazla vermek yerine donanimli arac daha mantikli degil mi? Golf'un bosu 60-65.000
Hocam park sensörü yoktur daha önemlisi yağmur sensörü vardır
O da yok hocam. Park sensoru bile olmayan bos arabada yagmur sensoru mu olur. Onlar sadece highline donanimda var. Highline golf 90.000 lira civari. Polo'nun bosu harbiden bos. Direksiyonda deri kaplama bile yok
Fiyatının arabası değil, Peugeot tavsiye etmem..
Ne tavsiye edersin 46-47 liraya
Sifir alicam. Daha dogrusu babam alacak ve 2. el almaz. Net. Otomatik ya da yari otomatik. max 50.000 lira. Ogrenme araci. Goruntusu guzel olsun. 4 arac hosuma gidiyor Fiesta clio ibiza 208
Alla alla yukarida birisi de asla renault ve fiesta alma diyor.
Sokakta herkesin ona binmesinin sebebi 2. elinin olmasi ve turk milletinin arabadan anlamamasi. Evet herkes bu ikisine biniyorsa millet arabadan anlamiyor demektir. Dedigin olay da suru psikolojisi. Herkes bunlara biniyor iyi arabalar demek ki diyorsun
Arabadan anlamak diye bir sey yok. Arabadan anladigim belli olsun diyenlerin hep ayni lafi var. ''Pejo citreon b*k volvo vw tas gibi araba''. Her markanin iyi arabalari var. Pejo rcz kotu mu simdi? Degil. Parayi koklatirsan her markabin iyi arabasini alabilirsin. B sinifi araclarin kalitesi belli. Renault'nun yol tutusu iyidir. Fiesta hizlidir. Pejo guvenilirdir. Ama yillarca ayakta duran, 1900'lu yillarda kurulan bir markaya b*k demek sacma.
İyisi var kötüsü var, fakat peugeotun güvenilirliğini ilk defa sende duydum..
Netice olarak, parayı ufletirsen kimse de RCZ ye para vermiyor ki sokakta eşdeğer modeller dolaşırken RCZ belki bir iki tane ancaktır.
Dolayısıyla bekletniler önemli, benim bakışımda dediğim gibi 2. el satısı ( değeri ) servis ve yedek parça agı önemlidir, Renault Ford derim, seçim sizin..
Pejo 208 euro ncap'tan 5 yildiz almis bir araba. Ya o kisinin kisisel zevki + toplum baskisi. Benim alfa romeo'lar da hosuma gidiyor. Herkes kafami yedi. Satamazsin, servisi yok, parcalari yok vsvs. Turk insani boyle. Arabayi binmek icin degil satmak icin aliyor. Altin degil ki bu. Ama pejo'nun servis agi kotu degil o kadar da. bir alfa romeo mazda degil yani.
Git opel al ford al o kadar para verme buna
Ford fiesta'lar 50.000 lira. Forda 50 bin verilir mi mk. Opel
Opel vw desen adamlar her seyi opsiyonla satiyor. Bu arac bana 50 bine mal olacak. Ama opel vw falan 55-57 bine. Ne gerek var
Arabadan anlamayan bir adam bulsam disimi kiricam zaten su memlekette. Her boku bilen tek milletiz. Opel al ford al o kadar para verme diyor l*n adam. Saka mi mk bu. Kamera sakasi oldugunu soyleyin :D
Hee opel hee
l*n arkadasta corsa var servisten cikmiyor mk. Kici kirik adam cikip koskoca markaya nasil b*k atar. Bu ne ozguven. Bahsettigimiz sahin dogan haci murat degil.
abi kaplumbağa arabaları sevemedim bir türlü yav
206-207'dan sonra evet arabayi kaplumbaga gibi yapmis ama ici cok genis
güzel ya beğeniyorum ben bu arabaları
Dışı çok güzel. iç özelliklerini bilemiyorum
Digerlerine gore daha donanimli bir arac.
Aracı aldınızmi memnun musunuz?
AYN
güzel şimdiden hayırlı olsun
al kardeşim güle güle kullan eyiymiş
güzel
Güzel araba
Güzel al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar