Yaa bu saçlara bir çözüm ya bir çözüm yok mu?

en son kazıtacam kafayı , kel takılcam o olcakk

sorunum benim yıllardır ince telli ve az miktarda sacım var , tabiri caizse tam kedi kuyrugu gibii , incecikk , fena bişe , yıllardır ne uzuyo ne bişe hep omuzuma bile gelemiyoo ...

bir bayan olarak uzun saclarım olsun cok istiyorum ama geldim 25 yaşıma hala uzama bişe yokk , ne yapsam düzelir . ne yapsam saclarımada uzarr bu lanet olasıılarr , lütfen uygulayabileceğim bişe önerinn
Yaa bu saçlara bir çözüm ya bir çözüm yok mu?
Cevapla