Erkek arkadaşım beni arkadaşlarına anlatmıyor.

Şimdi benim bir sevgilim var.Daha yeni beraberiz ama uzun süredir birbirimizi seviyoruz.Neyse biz sevgili olduk ama bu çoğu arkadaşına anlatmıyor bunu.Sadece 2 arkadaşı biliyor.Benle buluştuğu zaman kaçak göçek buluşuyor.Geçen nedenini sordum ''arkadaşların bilsin ne var bunda'' dedim.''bilmelerini istemiyorum'' dedi.İlişkimiz gayet iyi ama neden arkadaşlarına anlatmak istemiyor olabilir? yardım lütfen.
Erkek arkadaşım beni arkadaşlarına anlatmıyor.
Cevapla