Universitede ozel rezidans tek kisilik odaya erkek arkadasimin kalmasi ya da kzi arkadaslarimi?

Merhaba arkadaslar kafama cok takildi universite icin ozel rezidansda kalicam 1+1 tek kisi. Ama mesela uniden erkek kiz bir arkadasn i kahve icmeye falan gelmesinde sorun cikarirlar mi? ya da erkek arkadasim bende kalmak isterse? Tek kisi kalicam sonucta :) kalma derken hani 1 gecelik misafir ya da bir kac saatlik
Universitede ozel rezidans tek kisilik odaya erkek arkadasimin kalmasi ya da kzi arkadaslarimi?
Cevapla