sokakta böyle göbeği açık elbise giyermiydiniz şu an benim bildiğim moda ya da moda oldu böyle elbise giymek



Bu elbise degil normal bir askılı ben sahsen giyiyorum
resimdeki kadın gibi fiziği olmalı bunu giyinenlerin.
göbeği olan kadınlar da giyor çok iğren. gözüküyor
kesinlikle. herkes kendisine yakışanı giyinmeli.
cok güzel görünüyor.
Cevap
2Cevap
Asla giymem yemişim modasını.
giyen var görüyorum ben
peki giyenler hakında ne düşünüyorsunuz
Helal olsun çok doğru söylüyorsun niye giyerler ki
Artık sıktı bunlar ya
Bende giyiyorim profildende anlıyacagın gibi
evet giyerim, giyiyorum da
peki nasıl hissediyorsun
sıradan
Beğenmedim.
Hayır 😠😠
Cok sexy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar