Evlât” neydi tam olarak? Korktuğun yer, Canının en tatlı yeri, Baktığın gözün, Tuttuğun ellerin, Yürüdüğün ayakların, Yemeğin, suyun, nefesin. “Ona gelmesin, bana gelsin tüm acılar” dediğin tek varlık…
Canından bir parçadır, diğer parçası da aşık olduğun insandan. Her şeyindir yani. Yaşama amacın olur doğduktan sonra, korursun hayatın tüm kötülüğüne savaş açarcasına onu. Üzüldü mü sen de üzülür sevindi mi sende sevinirsin. Artık kendin değil evladın ön plandadır bu hayatta ve hep de öyle kalacaktır ölene kadar.
Çocuk sevilmez mi minicik bir şey gözlerinin içine bakıyor gülümseyerek o daha dönmeyen diliyle anne demeye çalışıyor. Bu hayatta bundan daha temiz saf ne var.
Tabi sadece çocuk için evlenmek istiyoruz şeklinde bir genelleme yapamasam da büyük bir etken tabi. İnsanın evladının olması mutluluk verici bir şey tarifi yapılamaz herhalde.
En İyi Cevaplar