Reklam satış temsilciliği yapan oldu mu? Böyle bir işte işbaşı yaptım da başıma gelmeyen kalmadı.

arkadaslar en basta 1250 maas art 150 yol artı 15kotayı aşarsan her satıştan prim var dediler. sora bi başlarken öğrendk ki maas yok ne satarsan onun primini alıomşsun. kotayı doldurunca maas varmş yani buda demek oluoki maas die bişe yok sadece prim var.15 kotayı oo herkes yapıo falan dediler 30 40 satış bile var dediler bi gittik şirkete sadece 1 kişi oda zarzor aşmış kotayı. yani sömürücü çıktı ve tüm bunları öğrenmemize rağmen hala satarsınız demesinlermi? yarın işe gitmemeyi düşünüuyorum siz olsanız napardınız? ne kadar güvenilir oluo reklam şirketleri?
Reklam satış temsilciliği yapan oldu mu? Böyle bir işte işbaşı yaptım da başıma gelmeyen kalmadı.
Cevapla