Ben sevmiyorum hemen kendini belli ediyor zaten :D
Kanka gel gel :D gel bak be var burada gel 😂😂😂😄😄😄😄😄😄😄😄😂😂😂😂😂😂 @Hpolat0121 En sevdiğim kankam yaa şunun tatlılığına baksanıza 😄😄 (Not:Tamamen eğlence amaçlı sorulan bir sorudur etiketlediğim kişinin rızasıyla sordum)
Sitede troll soru yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
@minnnak bu ikisi var ya benim elime demin öyle bir koz verdi kiiii 😎😎😎 istese de istemese de kibar olmak zorundalar dimi cannım kankalarım 😂😂😂😂 aabi tehdit çok güzel bir sey yaa
En İyi Cevaplar