Yapıyom ediyom şeklinde YOM lu konuşan insanları kaba mı samimi mi buluyorsunuz?

Yazı değil konuşma dili. Samimi mi itici mi gelir? Ve günlük hayatta nasıl konuşuyosunuz ben aha böyle konuşuyom :D
Yapıyom ediyom şeklinde YOM lu konuşan insanları kaba mı samimi mi buluyorsunuz?
Cevapla