Merhaba. iyi Akşamlar. Bugün bu soruyu yazmazsam artık patlayacaktım. Lütfen yardım edin bana. Abim yaklaşık iki buçuk yıl önce ben uyurken benim özel fotoğraflarımı çekmişti ben bunu Tesadüfen görüp anneme söylemiştim. Annem abimi uyardıktan sonra bitti galiba emin değilim. Ama Abim beni o zamandan sonra dövmeye başladı. Sık sık değil ama sinirlenince beni dövüyor. Mesela yaklaşık 4 ay önce arkadaşları bizdeydi ve içki içmişlerdi. Babam da Abimin içtiğini bilmiyordu. Ve o gün işten erken ayrılıp eve gelecekti. Abimi uyarmak için mutfağa çağırdığımda abim ''bana karışamazsın'' diyip deli gibi dövmüştü beni. Hatta beni öldürmeye bile çalışmıştı. Anneme yine söylemiştim ve annem yine abimi sadece uyardı sonra ben babama söyledim. Babam da bana ''haketmişsindir'' dedi. Yani ailem bana yardımcı olmadı. Az önce annemin yanında Abim beni darp etti. Ne yapmam lazım yardım edin
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYazını okudum çok sinir oldum cidden. Sen de onu birilerini tutup bir güzel hastanelik ettir, iki bacağını da kırdır dicem ama etik olmaz. Kanunların seni koruyabileceğini düşünüyorsan şikayete başvur. Doktordan derhal rapor al. Yapamazsan gaz spreyi ile dolaş ve gerekirse kullan. Senin canını yakmakta kendine hak buluyorsa sen de acıma. Yatarken kapını da kilitle ve babana polise başvurduğunu belirt. Onu da yapamazsan akrabalarına onun bilmediği bir arkadaşına git orda kal. Olmazsa bütün iletişimini kes, dövse dahil asla yüzüne bile bakma. Ona yemek yapma, eşyalarını da yıkama. Bedenine sahiplenmeye başlamış baksana. İlerde, kendisine ait düşündüğü bedenini içip içip gecenin ortasında cinsel yönden de kullanmak isterse hiç şaşırma. Hayatın yıkılır. O yüzden gerekirse mahalleye rezil et. Ezdirme kendini
62 Yorumla
Soran+1 yılBize yakın akrabalarım beni sahiplenmezler. Ayrıca okuyorum
- +1 yıl
Hey, saçmalama dostum. Bu o kadar kolay mı sanıyorsun? :(((
En İyi Cevaplar
Bana şehir ismi verirmisin kardeşim abini bir korkutayım seni görünce saygı duruşunda dursun. Ya seve seve ya da topuğuna sıkalım aynı şeyi oda çeksin. Allah’a dua et sakın intihara kalkışma cennet nasip olmaz, Günde 100 kere Ya Kahhar adını oku etrafındaki kötü insanlarjr tümünü kahreder.
O inkâr edenler (var ya), onların ne malları, ne de evlatları, onlara Allah'a karşı hiçbir fayda sağlamayacaktır. Onlar, ateş halkıdır; orada ebedi kalacaklardır.
4:9 - Kendileri, geriye zayıf çocuklar bıraktıkları takdirde, onların geleceğinden endişe duyacak olanlar, (yetimler hakkında da aynı) endişeyi duysunlar, Allah'dan sakınsınlar ve doğru söz söylesinler.52 Yorumla- +1 yıl
hahahahahahah
+1 yılÖz ailen olduguna emin misin? İnanamıyorum babayı abiyi gectim bir ana yavrusunun öldüresiye dövülmesine nasıl seyirci kalır aklım almıyor. Burada evlen kurtul polise git falan diyenler var kaale alma onları. Baba evinde dayak yiyen koca evinde refah bulur mu? Aynı dertten muzdarip arkadasım polise gitti , hiçbirsey olmadı hiçbirsey. Hatta polise gittigi için daha kötü davranmaya basladılar. Sana önerim lise cagındaysan üniversiteyi baska sehirde yaz , köprüyü gecene kdr da ayıya dayı de sık dişini biraz daha. Üniversitedeysen yatay gecis dene , o evden senin uzaklasman gerek ama bu evlilikle kaçmakla falan olacak iş degil. Beterin beteri vardır unutma. Yagmurdan kaçarken doluya tutulma
63 Yorumla
Soran+1 yılLise 3 e geçtim. Daha çok var. Nefret ediyorum. Kimsem yok. Kimse yardım etmiyor
- +1 yıl
Abin hala şşdett uyguluyor mu
- +1 yıl
Çok haklısın. Bu iyi bir fikir 👍
Merhaba. Ben de aynı durumu yaşıyorum bu yüzden sana yazılan cevapları okuyarak yardım almaya çalışıyordum. Senin hikayen benimkine benziyor. Şiddet uygulayan bir abi, sadece abiyi uyaran bir anne ve baba ise o da umursamaz. Gerçekten yalnız hissediyorum ve buna katlanamıyorum. Senin hikayeni okuyunca hemen kendime burda bir hesap açtım. Seninle iletişime geçmek isterim. Biliyorsun böyle bir aile se sonsuza dek asla kalınmaz. Ben yalnızım kendime yoldaş arıyorum ve sana da yoldaş olmak istiyorum.
90 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
25Cevap
+1 yılCidden senin hatrına çok üzüldüm beni de dovuyorlar hemde her gün ölmek istiyorum cidden annem e diyorum hak ediyorsun diyor babama diyorum hak ediyorsun diyor bende çok kötüyüm arkadaşlarım abileri ile iyi geçinir biz her gün kavga ederiz daha yeni abimden dayak yedim bide karşıma geçmiş gülüyor ne yapmalıyım arkadaşlar daha 12 yaşındayım ve abim 15 yaşında tamam bende abimi dövüyorum ama çok az vurabiliyorum çok üzgünüm ben evlatlık gibiyim bizim evde keşke ölsem ben tam 3 kez intahar etmeyi kalktım
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de aynı durumdayım nefret ediyorum abimden her gün bana şiddet uyguluyor sırf benden güçlü diye herşeyi yapabilceğini sanıyor aileme söylüyorum onlarda bir şey yapmıyor kardeşim desen abimin tarafında ne yapsam gidiyor beni abime dövdürüyor eskiden annem babam ben küçüğüm diye biraz daha korurdu beni kardeşim olduktan sonra her şey boka sardı anneme beni dövdüğümü söyleyince kendi sorununu kendin çöz diyor daha dün mutfağın kapısında dikilmiş düzgünce çekilir misin dedim çekilmezsem nolur diye beni dövmeye başladı geçen ay beni bıçakladı biz ölmeden rahatlamayacak bu köpekler imreniyorum bazılarına gerçekten niye böyle hayat yaşıyoruz ki ölsem de kurtulsam diyorum bazen ama ne fayda
60 Yorumla
+1 yılbu nasıl birşeydir ya aklım almıyor yeminle bunu nasıl yapabiliyorlar, bir baba kızına bunu nasıl diyebilir hadi abi yaptı manyak ya baba! allah yardımcın olsun :/
10 Yorumla
+1 yılhastahaneye gidip darb raporunu al. sonra karakola gidip şikayette bulun. savcılık olaya el atar büyük ihtimalle. ayrıca aile ve sosyal politikalar bakanlığını ara durumunu anlat. ve çevrende kadın dernekleri varsa onlara muhakkak git
10 Yorumlabir daha ki durumda elinde kayıt olabilmesi için görüntü ya da ses kaydı almaya çalış ki polise gittiğinde sağlam kanıtın olsun... Ve hastaneden darp raporu da al...
27 Yorumla
Soran+1 yılŞahidim bile var. Sadece annem değil. Birkaç Arkadaşımın yanımda bana vurmuştu
Soran+1 yılBu yaptığım ailemi dahada üzer
Soran+1 yılAz önce anneme Birdaha bana el kaldırırsanız evi terkedeceğim dedim. Ama umurlarında değil
Soran+1 yılDeniyorum
+1 yılAnnenin tepkisi ne oldu Peki bu duruma?
Ayrıca nasıl bir ruh halidir kız kardeşinin mahrem fotolarini çekmek?
Hep domuz etinden bunlar...04 Yorumla
Soran+1 yılIlk başta çok üzüldü. Sonra biraz abime kızıp eski yaşamına döndü
- +1 yıl
Eski yaşami?
Dönen kim?
Soran+1 yılAnnem ve Abim. Hiçbirşey olmamış gibi davrandılar
- +1 yıl
Üzüldüm ama hiç normal değil bunlar. ..
+1 yılNe yapman lazim biliyormusun onu kendisine birak uyarma yaklasma okadar basit
04 Yorumla- +1 yıl
Benim tam 3 abim var ve hepsi beni dövüyor az önce yine. dayak yedim çok üzgünüm şu an ağlayarak yazıyorum az önce tam polisi arayacaktım ama geri vaz geçtim arkadaşlar yardım edin nolur
- +1 yıl
Ben kendi haline bırakamıyorum iste kendileri hep beni dövüyorlar az önce abim yine beni dövdü çok korkuyorum nolur yardım edin lütfen misafir gelince hep bana vuruyorlar arkadaşları gelince beni yine dövüyorlar annem ve babam hak ediyorsun diyor keşke bu aileye sahip olmasam daha mutlu olurdum en azindan
- +1 yıl
@Üzgündunya buradan herşey konusulmuyor dmdenn yazz
- +1 yıl
Ah canım :( Bende ama galiba onun kölesi olmaktan başka çaremiz yok :( Benden çok büyük olmasına rağmen, odasını toparlıyorum, eşyalarını topluyorum giyiriyorum. Annem görevlerini yapmıyor diye üzülmesin diye görevlerini gizli gizli ben yapıyorum. Üstüne üstün bir de beni dövüyor.
BAZEN İYİ DAVRANIYOR AMA NEDEN BİLİYORMUSUNUZ >:(
Mesela elimde telefon olunca (ki çok nadir elime geçer) ''Afferin lan" ya da ''Aynı benim gibi oynuyorsun'' falan diyor telefonumu bırakınca her şey bitiyor XD
Ama maalesef ilk başta dediğim gibi annem babamda beni umursamıyorsa, bu iş remen
İMKANSIZdır. Anladınız değil mi? Bu arada sadece siz değil bütün abisi olan çocuklar aynı kaderi paylaşıyor... Polise gitmek falan bunlar hikaye... Canıma tak etti artık :(
Biliyormusunuz büyümeme rağmen abim yüzünden ağlamadığım gün kalmıyor...
Hep kapıların arasına saklanıyorum. bazen abime yakalanıyorum.
SONUÇ:
Abim beni dövüyor...
+1 yılKendini dövdürme yapıştır şamarı amel defteri kapansın babamla bende çatır çatır kavga ederdim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 568 cevap paylaştı. gücü sanamı yetiyor
abini bana yönlendir :) bakalım nasıl dövülüyormuş adam13 Yorumla
Soran+1 yılKeşke yardım edebilseniz. Annemler yarın çalışıyor. Beni Öldürebilir bile
Soran+1 yılBen onlar gibi cani değilim. Onun benim Abim olduğunu ben biliyorum ve yinede onun mutsuz Olmasını istemem
Anneni ve babanı ciddiyetle uyarman lazım. seni ciddiye almıyorlar pek galiba
11 Yorumla
Soran+1 yılHayır. Benim suçlu olduğumu düşünüyorlar. Abimin bana birkaç yıl önce yaptığı şeyi unutmadığım için böyle oluyormuş
Daha az önce abimden dayak yedim karnım ağrıyordu sopa alıp vurdu yani dayanamıyorum artık ne yapmalıyım ve vurduğu yerin fotosunu çektim ama birdakine videomu çekim yolda ses kaydımı alim ve cezası ne kadar olur nolur yardımcı olunuz 🥲00 YorumlaAile & Toplum konusunda 792 cevap paylaştı. bir iz varsa derhal polise git boyle ailenın ben ta...
10 YorumlaBen 14 yaşımdayım abim. Beni dovuyo piskolojim bozuldu artık anneme söylüyorum annem fazla bişey yapamio babamda sadece ona kiziyo bunları yazarken bile ağlıyorum çok kötüyüm yardım edin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOha. Kizim manyak senim abin. Git polise anlat durumu
01 Yorumla
Soran+1 yılBabam bilmiyor Abimin bana yaptığı şeyi
Gizli Üye(25-29)+1 yılUzak dur bence tek olma abinin Yanında ondan hayır gelmez zaten içki içtiği için darp etmiştir bellki de madde kullanıyordur
05 Yorumla
Soran+1 yılKullanıyor bencede
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi tek kalma canım
Soran+1 yılAnnem de babam da çalışıyor. Bütün yaz akşam 6 ya kadar abim ve ben Evdeyiz
Cevap sahibi+1 yılEee annene iyici anlat Başka yolu yok gerekirse ağla zırla tek kalmam abimle beni dövüyor içki içiyor de
Soran+1 yılannem herşeyi biliyor zaten. yani yaptıklarımın bir anlamı yok
+1 yılBenimde abim dövüyo ve annemgil sadece uyarıyo üstelik beni taciz ediyo ve ben bi erkeğim bunu kimseye paylaşamıyom utancımdan
00 YorumlaVallah bu tur seylere inanmiyorum artik troll sorular. Eger oyleyese garip hemde cok garipp
010 Yorumla
Soran+1 yılTroll değil.
Soran+1 yılBirgün seni evimde misafir etmek isterim. Neler yaşadığımı kendimden nasıl nefret ettiğimi Gözlerinle görürsün
Soran+1 yıl2 Yıldır konuşmaya çalışıyorum. Herşeyi unutup abi kardeş olalım istiyorum ama Abim değişmiyor
Soran+1 yılAnnem beni psikoloğa götürdü ama yanımdan ayrılmadı ki çok fazla şey anlatmayayım diye
Soran+1 yıl16 yaşındayım
Gizli Üye(25-29)+1 yılyaşın kac okul faalan baska sehir ya da baska ev uzaklas ordan
02 Yorumla
Soran+1 yıl16 yaşındayım. Para biriktirip kaçacağım
- +1 yıl
Reşit bile değilsin kaçman imkansız..
+1 yılgıt abıcım hastaneye darp raporu al polıse sıgın.
16 Yorumla
Soran+1 yılGitsem ne değişecek
- +1 yıl
Aile sosyal bakanligi bakar sana
Soran+1 yılDüşünmem lazım
- +1 yıl
benım yardım edebılecegım bu..
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
eyvallah.. ALLAH YARDIMCIN OLSUN
Tahmin ettiğim kişimisin?
04 Yorumla
Soran+1 yılKim
Soran+1 yılHayır
+1 yılAdresini ver gelip ağzını burnunu kıralım *
00 YorumlaAdres ver öldürelim abini
24 Yorumla😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Nerde öyle yiğit
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama kendimde sevmediğim gibi başkalarının darp edilmesinden hoşlanmıyorum
+1 yılgit şikayet et ibneyi
00 Yorumlahemen kurtul kendini kurtar ve o evden ayrıl
00 YorumlaIstanbuldaysan yardım ederim
05 Yorumla
Soran+1 yılİstanbula çok uzak Yaşadığım yer. Ama teşekkür ederim
Soran+1 yılAyrıntı verip ifşa olmak istemiyorum. Tanıyan biri çıkar belki
Soran+1 yılTamam
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Darp izleri var mı ucunda
113 Yorumla
Soran+1 yılHayır. Aslında çok sert vuruyor. Ama iz çok az.
Soran+1 yılAnnemin yanında dövdü Abim beni
Soran+1 yılYeni bir olay oldu. Görmüşsünüzdür Haberlerde, bir kıza abisi tecavüz etti diye intihar etmiş. Ne zaman o haberi görsem utanıyorum. Kendimden, abimden
Soran+1 yılBirgün o kız gibi bende haberlere çıkacağım. Çok yakında görürsünüz
Soran+1 yılBu kadar acı çekmek istemiyorum. Diğer Arkadaşlarım gibi normal olmak istiyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılTamam. 👍🏻
+1 yılOyle babanin da annenin de...
10 Yorumla
+1 yılanne babana açık açık anlat
05 Yorumla
Soran+1 yılAnnem herşeyi biliyor
- +1 yıl
babana da anlat
Soran+1 yılBabam abimi öldürür
- +1 yıl
uygun bir dille anlatmayı dene
Soran+1 yılDenerim..
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞikayet et polise koruma kararı al
10 Yorumla
+1 yılişin zor senin bu ailede
08 Yorumla
Soran+1 yılFazlasıyla
- +1 yıl
savcılıga basvur koruycu aile ya da yurda yerleş ama oralarda cok iyi degil sanki
Soran+1 yılAilemi aslında çok seviyorum ama sanırım onlar beni sevmiyor
- +1 yıl
seviyorlar ama ataerkil ailen var bayanlar önemsiz yani
Soran+1 yılGaliba öyle
- +1 yıl
öyle ailede olabildiğince erkeklere karısma ve annenden asla yardım bekleme
Soran+1 yılDeneyeceğim Sağolun
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun
+1 yılHâlâ devam ediyor mu?
00 YorumlaPolise git
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGel evlenelim mi? Kurtulursun
010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılCiddi olduğumu mu düşündün gri zekalı
Soran+1 yılHayır kızım ve şaka olduğunu anlamıştım
Cevap sahibi+1 yılAma sen seven insan varsa evlen
Soran+1 yılDaha 16 yaşındayım.
Cevap sahibi+1 yılHımm
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak ister misin abi kardeş gbi
Soran+1 yılÖz Abimin yapmadığı şeyleri başka kişiler yapıyor.. Hazır hissettiğim zaman konuşsak olur mu?
Cevap sahibi+1 yılOlur da şimdi bir mesaj at bana
Cevap sahibi+1 yılİstersen
polise git.
10 Yorumla
+1 yılAmcanlara kaç
07 Yorumla- +1 yıl
Amcan ya da dayin gile anlat belki konuşur yardimci olurlar sanaa
Soran+1 yılO kadar değersizim ki baba tarafım beni evlerine sokmaz. Anne tarafım da çok uzak
- +1 yıl
Abooo 😔😔 üzüldüm simdii :// arkadaslarina git git de bir akillansinlar
Soran+1 yıl45 gündür evde değildim daha yeni geldim. ok güzel karşılamışlar beni değil mi
- +1 yıl
Böylee aile olmaz olsunn hiç gelmeseydin bence oldugun yerde kalsaydın
Soran+1 yılKeşke
- +1 yıl
Ne diyeyim allah yardimcin olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvden git kac
00 Yorumlapolise git
00 Yorumla
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar