Üniversitede arkadaşla mı eve çıkmak yoksa tek başına eve çıkmak mı?

Arkadaşlar soru açık aslında. Demek istediğim şu, üniversiteyi kazandım lakin eve çıkmam şart görünüyor. Yurda vereceğim parayla faturaları dahil olmak üzere ev kirasını dahi ödeyebiliyorum.

Şimdi elimde iki seçenek var.

1. Oldukça lüks bir sitede, stüdyo daire kiralayıp tek başıma mı yaşayayım.
2. Standart bir apartman dairesinde bir kız ile ortak eve mi çıkayım.

Ciddi cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Gereksiz hatta alakasız cevaplar içinse şikayet etmekten geri kalmayacağım.

İyi günler dilerim :)
Üniversitede arkadaşla mı eve çıkmak yoksa tek başına eve çıkmak mı?
Cevapla