Arkadaşlar soru açık aslında. Demek istediğim şu, üniversiteyi kazandım lakin eve çıkmam şart görünüyor. Yurda vereceğim parayla faturaları dahil olmak üzere ev kirasını dahi ödeyebiliyorum.
Şimdi elimde iki seçenek var.
1. Oldukça lüks bir sitede, stüdyo daire kiralayıp tek başıma mı yaşayayım.
2. Standart bir apartman dairesinde bir kız ile ortak eve mi çıkayım.
Ciddi cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Gereksiz hatta alakasız cevaplar içinse şikayet etmekten geri kalmayacağım.
İyi günler dilerim :)
Şimdi elimde iki seçenek var.
1. Oldukça lüks bir sitede, stüdyo daire kiralayıp tek başıma mı yaşayayım.
2. Standart bir apartman dairesinde bir kız ile ortak eve mi çıkayım.
Ciddi cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Gereksiz hatta alakasız cevaplar içinse şikayet etmekten geri kalmayacağım.
İyi günler dilerim :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar