:DSA:D:SAD:SAD:SAD:ASD:AS:DAS:DAS:D:SAD:S:D:SAD:SA:D:AS:DSA:D:SA:D:



Bunlari gelecegin anneleri ve ayaklarinin altinda cennet olacakti
Üzmeyin bu kizlar 😏😂🚬
#rr
bunlara gülecek ya da soru açacak kadar önemseyen insanların olduğuna yanıyorum
isimler yanlış yazılmış düzeltiyorum soldan sağa doğru : erkan - harun - ferdi - niyazi
Rapçileride çok fena
Cevap
57Cevap
Alayı ÖzKardeşim gibidir ötesi olamaz olursa zaten bıçağı takarlar :D
Senin gibi kendi doğrularını seçmiş lakin sana komik gelen insanlar.
kısaca şöyle söyliyim, bunlardan sonra düşünmeyi bıraktım :)
Frds nin adını merak ettim ya :D tövbe allah bismillah diyip imana geldim :F
Hass çarpildim tovbe yarabbiii... (Vefad edmistir)…...
Vay vay vaaay apaciler yine mi turedi ya nesilleri tukenmemmismiydi bunlarin 😂😂😂
Ay bune böyle kendime kezo derdim bune kiiiizzz one oyle
Ayse bu yaziyo okuyorsan bana ulas askim. Vahsi sevgilim benim 💋
Şimdi daha önce de gördüğümü düşnüyorum.
İlk gördügumde dusunduklerimi bilmek istemezsin 😫
Kezo ve keko terimine kesinlikle ama kesinlikle uyuyorlar
Bazı kızlar Allah'ın lütfu bazıları ise Allah'ın cezası, bunlar Allahın cezası.
Eda hariç anormal diğerleri
Belki Nebahat da biraz düzgün gibi ama ortadakiler kaçın diyor
Şimdi düzelmişlerdir.
Basit ergenlik geyikleri bunlar..
Tiplerine sokayim. Boşuna türk kıZlarından nefret etmiyorum ben. Bir kez daha soğudum
Soldan 2. için erkek olasım geldi, o benim olmalı :)))
ayşe gardaşım yeni çıkmış heralde içerden
Hepsi abimizdir saygılar✋🏼
Bunlara kız demiyorum ben , kör edici berbatlar.
Elemtere fiş kem gözlere şiş:/
Nesillerinin acilen tükenmesi lazım 😕
bence sahsaklıdır bunlar asdfdasgf
Apaçilerin manitaları
arsız bela mod on, hatta arsız sıtayla :D
eda olan biraz insanı anımsatıyor :D
Ay$e benim arkadaşlar
Dünya ahiret.. neyse bbulamadım
Mahmut abla? Senmisin diyesim geldi :/
Şükür namazına gidiyorum...
bu resmi seneler once gormustum :D
benden delikanlılar *
İzmir de bile vardı bunlar.
Kınamayayım başıma gelmesin.. :/
ooo kanka bunlar kız mıydı?
Ayşeyle kavgaya git sağ bırakmaz skfsldfdf
düşünülcek bişey var mı
Emo mu ne vardı o cins mi bunlar :)
Tırrreklerin kadın versiyonu
düşüncelerim tecavüze uğradı bunları görünce
Allah belalarini vermiş zaten
kendi kendilerine, peçetede doğmuşlar.
Şükür namazı kaç rekat gidip kılacağım?
bende olmayan sakal bunlarda var
Allah Çevresindeki erkeklere sabır versin
Bu resime bakarak hayatımdan 1 dk çaldın sağol
bunlar ilerde anneanne ve nine mi olacak?
Yakışıklı olabilirler
Ayşe travesti diğerleri kezbannnn :( tiplere bak
Bunlar ne tarz takılıyorlar 😂
Bunlardan kaldı mı ya
Kızmıymış bunlar şok şok şok 😨😱
Çok yakışiklilar.
ayşenin top sakalı mı var :D
Haha ergen tipler 😂😂
Orta da kız yok.
Soldakinin gideri var yalnız :P :D
Ay$e❤️
Mahmut abi ve ekibi
azgın zamanıma denk gelse vurmam
Ne kızı?
hani nerde kız? :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar