Abimin eşi elimde telefonum ile oyalanmama kafayi takmis durumda. Sizce ne yapmaliyim?

Abime sevgim aşırı fazla. Yengem de yeni dogum yapti. Sirf yemek ve temizlik ile ugrasmasin diye abim rica etti ta Ankaradan Izmir'e geldik. Yapacak bisey yok ve sıkılıyorum. Kitap okuyacagim bir kitap da yok. Ben de telde takiliyorum. Bana biraz once "Kubra, evde yoruluyor musun?" dedi. "Nasil yani abla? Burada mi?" dedim. "Hayir genel anlamda." dedi. "Sana surekli telefonda geziyorum gibi geliyor ama ben evde boyle degilim." dedim. Kivirmaya calisti. Ya sinir oldum. Ben buraya onun icin gelmisim telefonda durmam neden batıyor? !!! Sizce bir sonraki laf etmesinde nasil tepki vermeliyim? Abime olan sevgimden dolayi hic kotu davranmamaya calisiyorum ama bu fazla yuz almamis mi?
Abimin eşi elimde telefonum ile oyalanmama kafayi takmis durumda. Sizce ne yapmaliyim?
Cevapla