Türkiye'de neden kadınlara kızlara olduğundan fazla değer veriliyor?

Merhaba arkadaşlar.sorum gayet açık: "neden Türkiyede kadınlara kızlara çok fazla değer veriliyiorki".Yani hal böyle olunca da sıradan basit kızlar bile erişilmeyen kadın rolünü oynamaya başlıyor..Bu Türk kızları Avrupaya Rusya ya ABD ye gitse yüzlerine bakan olmaz.Hayır yani 152 boyundaki göğüsleri küçük Türk kızları 170 boyunda taş gibi rus amerikan avrupa kızlarından daha mı çekici.Yani böyle taş gibi kızlar bile havalı değiller gayet alçak gönüllü oluyorlar.Bence bu sorunun cevabı Türk erkeklerinin abaza olmasından kaynaklanıyor peki siz ce.
Türkiye'de neden kadınlara kızlara olduğundan fazla değer veriliyor?
Cevapla