Güncellemeler
+1 yıl
Yüzleri cok oval degil mi?
Genelleme yapamam... Çirkini de var güzeli de... Görünüşleri güzel geliyor da sesleri bazen beynimi yakıyor
nötrüm onlara karşı
Genel konuşamam ama içlerinden güzel olanlarda oluyor olmayanlarda oluyor ama çoğunlukla beğenmem.
Tatlılar.
Cevap
1Cevap
Genel olarak çirkinler bence.
Geyşalar fena :D
Ozel gunlerinde yapiyolardir bayramlar kutlamalar vs :D
guzeller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar