Dudaklarım çok kötü yara oldu, ne yapacağım arkadaşlar?

Dudaklarım çok kötü kabuk bağladı çok çirkin gözüküyor napıcam arkadaşlar bildiğiniz birşey varsa yardım edin lütfeen : (
Güncellemeler
+1 yıl
birde bişi daha söliycem o ruj işe yaramıyo onu sürdüğüm zaman dahada kötü oldu :((
Dudaklarım çok kötü yara oldu, ne yapacağım arkadaşlar?
Cevapla