Hiçbir şey hissetmeyen bir erkek bir kızla çıkar mı?

sevgilim bana karşı çok ilgilsiz daha 20 gün oldu barışalı ben onun bu hallerine alışığım ama böyle olsun istemiyorum sanki pamuk ipliğine bağlı ilşkimiz 2 -3 günde bir konuşuyoruz ama daha yeni zamanla otuturur diyorum daha önce ayrılan oydu bu 3 . çıkmammız sebebi ise beni benim kadar sevemiyomuş ama benimle yine beraber yanyaneyken bana karşı ilgili sanki seviyomuş gibi ...ama ben hep aklımda kuruyorum beni sevmiyo diye ayrılırken oyle soyledi diye heralde devamlı kafamda bişeyle kuruyorum .örneğin vatsapa girse kimle konuşuyo diye çünkü onun bana duygularından emin olamıyorum . benim için o kadar yol geliyo üstelik sevmeyen insan yada bişey hisetmeyen insan çıkarmı kafamda devamlı sorular var .bana fikir verin arkadaşlar nasıl davranmalıyım
Hiçbir şey hissetmeyen bir erkek bir kızla çıkar mı?
Cevapla