Çok asosyal oldum, ne yapmalıyım ne etmeliyim bilmiyorum?

Eskiden iyi kötü bir cevrem hayatım vardı ancak artık ne geziyorum ne tozuyorum hergün evdeyim arkadaşım kalmadı çok üzülüyorum param da yok telefonla bile aram yok artık o derece asosyal oldum hergün ağlıyorum arkadaşım olmuyor çünkü onlara rakip oluyorum her alanda ve benden uzaklaşıyorlar birini beğeniyorum ilk adımı ben atıyorum ancak üstü kapalı reddediliyorum bu yüzden bir sevgilim de yok ne yapmalıyım lütfen yol gösterin :(
Çok asosyal oldum, ne yapmalıyım ne etmeliyim bilmiyorum?
Cevapla