Zihinsel engelli kardeşim var sizce iyileşmez mi ya :( ?

Kardeşim 15 yaşında. Ne kadar güzel simasi var çok tatlı biri resmi yok atamadım. Bazıları güzel olmadığı için yakınır ya öyle olmayın işte. Eminim kardeşim normal olsaydı 18 20 yaşında çok yakışıklı biri olurdu. Ama kısmet işte insanın yüzü değil kaderi güzel olacak demi. Zihinsel engelli dedim ya ıq derecesi düşük bu yaşta bebek hareketleri var bizi deli eder. Birde bunun yanı sıra sara hastalığı var o kadar tedavi falan filan iyileşmedi. arada sadece nöbeti tutar düşer ama sanırım hiç normal olmayacak. Bazen düşünmüyor değilim hayattımı kazanınca onu mutlu yaşatmak için elimden geleni yaparım. Neyse işte hiç iyi olmaz mı ya? Keşke olsa 1 yaşındaymış gibi başlasa hayata ne güzel olurdu...
Zihinsel engelli kardeşim var sizce iyileşmez mi ya :( ?
Cevapla