Arkadaşlar ya 15.10 da okul bitiyor. Evim uzak biraz buçukta evde oluyorum. Neler yapabilirim ?
Tamam ders harici bişeyler söylerseniz sevinirim .
Tamam ders harici bişeyler söylerseniz sevinirim .
15.10? sen nerde yasiyorsun veya nerde okula gidiyorsun
ayni cikma saadi bendede simdi ben seni taniyomdur belki
Bursa / Gemlik
haa yok tanimiyormusum
arkadaslarla git yolunu
sonra sarki dinle kulakliklarla iyi oluyor sogukta
O 20 dakika da okulda öğrendiklerini tekrarlasan okul birincisi olursun.
Ooo süpermiş :)
Cevap
10Cevap
kız başına erkek arkadaşın yada kız arkadaşların yoksa direk eve gibi gözüküyor.. Erkek olsan orada burada sürtebilirsin diyecem ama..
Kitap oku, eve gelirken film al işin bitin ce izle, temizlık yap yemek yap, yap işde bişeler herşeyide bizden beklemeyın y la :)
hiçbir şey yapamassın zaten 4 te akşam oluyor ya akşam ailen izin verirse sinemaya gidebilirsin mesela
Her gün de sinemaya gidilmezki .
o zaman arkadaşının evine felan git zaman geçirirsin orada veya müzik dinle roman oku
teşekkür ederim :)
yoksa kafayı yersin okul ev okul ev monoton bir hayat
şuan o moddayım sorma delirdim mi acaba :)
gel beraber kopalım o zamande sen deli ben zır deli :-)
hahahaa :) o da güzel :)
nerelisin sen
bursa
sana mesaj yazdım orda yazışalık olurmu hadi
Kindle al. Kendine yolda kitap oku bol bol bitmez yoksa o yollar
Kitap önerirmisin şöyle sürükleyici .
20 dk sıkılmamak için mi birşeyler soruyosun ?
Hayır eve gelince .
ks de dolaş ..sohbet edecek birini bul
Bana ne be ne yaparsan yap
sevgili bul gez. :)
oo o iş yaş :)
yok ya ondan değil de sevmiyorum öyle şeyler hem de biraz baskıcı bi ailem var okuldan geç gelince felan hemen üstüme çöküyolar :)
ks de takıl ozaman sende
sevgili bul
Yaşın kaç peki ?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar