Sıkılıyorum. Ne yapmam lazım? Yardımcı olun ne olur :)

Arkadaşlar ya 15.10 da okul bitiyor. Evim uzak biraz buçukta evde oluyorum. Neler yapabilirim ?

Tamam ders harici bişeyler söylerseniz sevinirim .
Sıkılıyorum. Ne yapmam lazım? Yardımcı olun ne olur :)
Cevapla