Erkekler, Bende bir kızım ama kendi cinsimden nefret ediyorum siz ne dusunuyosunuzz yani sizcede fazla konuşup istediklerini yaptırmıyolar mı?

Çok tirip atıyolar , anlayışsızlar, sormadan yorum yapıyorlar çok konuşuyorlar bunu bir kız olarak ben teşhis ettim hep kendi istedikleri on planda bana kalırsa erkek ne derse Sen nasıl istersen denir:]]
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle kızlara kapattım konuyu çünkü cemkirecek kendilerini hemen korumaya geçecekler di hahah
Erkekler, Bende bir kızım ama kendi cinsimden nefret ediyorum siz ne dusunuyosunuzz yani sizcede fazla konuşup istediklerini yaptırmıyolar mı?
Cevapla