Sürekli alay konusu olmak?

Merhaba. Benim çok ciddi bir sorunum var. Bu sorun benim günlük hayatımı etkilemeye başladı sürekli bunu düşünmeye başladım. Lisedeyken sosyal çevresi geniş bir kızdım. Fakat bikaç sene okula ara vermek zorunda kaldım.. Bu dönem boyunca hep evde kaldım. Şimdi üniversiteye geçtim. Sözde yakın arkadaşım var. Bana okul konusunda iyiligi dokunuyor. Fakat sürekli benimle uğraşıyor. Yaptığım her hareketle dalga geçiyor utanmasa nefes almamla bile dalga geçicek. Ben evde kaldıgım dönem boyunca çok sessiz sakin bir insan oldum. Pek fazla cevap vermedim alay ettiklerinde aslında kırılsamda belli etmedim ve gülümsedim. Sonra başka insanların yanında da sürekli benimle uğraşmaya ve alay etmeye başladı. bir süre sonra diğer sınıf arkadaşlarımda benim üzerimden şaka yapmaya başladılar. Bu durumdan çok rahatsız oldugumu arkadaşıma söylemem ragmen hala devam ediyor. Arkadaşlığımızı bitirsek bile aynı şeyleri yapıcagını hatta daha kötü ugraşıcagını biliyorum. Böyle olmak istemiyorum aslında çok sinirleniyorum ama o sırada agzımdan birtürlü sözcükler çıkmıyor. Herkes benimle ugraşıyor ben cevap versem bile benim dediğim herşeyi saçma buluyorlar ve yakın ark. ne derse komik olmasa bile gülüyorlar. Ben kimseyle ugraşmayan sessiz bir insanım kimseye kötü bişey söylemiyorum hatta çok iyi davranıyorum sınıfta benden başka sessiz insanlar var ama sadece benimle ugraşıyolar. Bu durumdan çok sıkıldım şimdiden okul açılınca yine aynı şeyler olucagı için düşünüp üzülmeye başladım. Siz böyle bir durumda olsanız ne yapardınız?
Sürekli alay konusu olmak?
Cevapla