arkadaşımın gittiği uzman doktora göre ;erkeklerin vücudundaki tüyler kıllar kadınlık hormonuna göre çıkarmış. kadınlık hormonu ne kadar çok çalışıyorsa okadar tüy olurmuş. kel erkeklerin kadınlara çekici gelmesinin sebebi buymuş. yani erkeklik hormonlarıyla ilgili birşeymiş. kadınlardaki durum ise bunun tam tersiymiş.
yanlış kıl testesteron hormonlarıyla alakalı :D kellik saç dökülmesi ya da genetikten olur. ekvatora yaklastıkça insanların kılları artar, göç ile gidip gelenler farklı tabi. kutuplara yakalstıkca kıllar azalır. kıllı erkekleri kas güçleri daha fazla olur.
En İyi Cevaplar