Evet ben şahsen kocamin bana bu konuda karismamasini isterim peki siz karınıza karışır mısınız veya kizlar siz kocanizin bu konuda tutumunun nasıl olmasını istersiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılgider çeşit çeşit renk renk en kalitelilerini ben hediye olarak alırım... şimdi bir sürü adam küfür eder bana ama küfür ednelerden de 10 kat daha delikanlı erkeğim... hadi bakalım sıkıysa karım sokakta tayt giydiği zaman biri yan gözle bakıp laf atsın, kafasını kaldırım köşesinde top diye oynarım. ama benim karım giyer, bu kadar...
47 Yorumla
Soran+1 yılVayyy adam bee evlenelim mi?😍
Cevap sahibi+1 yılbiraz daha genç olsam atardım seni omzuma kaçırırdım seni şeker :D
Soran+1 yılAhahah neyse artık 😂
Cevap sahibi+1 yıl:D :D gene de sağol :)...
Cevap sahibi+1 yılne güzel sürpriz :), teşekkürler eig için...
Soran+1 yılÖnemli değil
En İyi Cevaplar
+1 yılben evliyim karışmıyorum hatta güzel durduğu için tavsiye ediyorum. ben eşimin yanında güzel durmasını bakılmasını isterim açık söyliyim
76 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu be bunu anlamıycak insanlar var 👍
- +1 yıl
teşekkür ederim. :) ben gibi düşünen çiftle rhep mutşu olur biz çok mutluyuz:)
- +1 yıl
herkes giyemez demiş ama sn ne kadar güzel söylemissin keskee herkes snn gibi düşünse
- +1 yıl
eşim şu anda giyiyor hatta minide giyer bunları takıntı yapmak sorun olur. biz birbirimize çok güveniyoruz güven olunca sorun olmaz. benim fikrim budur.
Soran+1 yılAynen sana katılıyorum 👍
- +1 yıl
çok teşekkür ederim. gizli olmasanız yazmak isterdim:)
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Bana kimsenin bişey söylemesine gerek yok, biliyorum Nerede ne giyecegimi. Evimde spor odamda spor yaparsam giyerim anca. Ayrıca tayt sokak giyisisi değil çıkarın artık şunu bir hayatınızdan eğer müthiş bir vücuda sahipseniz spor salonunda giyin onun dışında tayt'ı bir pijama gibi düşünsün herkes ya😢😢😢
60 Yorumla
şimdi kızlar biz ne giyeceğimizi bilmiyo muyuz tribine girecek ama bence tayt giyen biri ne giyeceğini bilmiyor. yani üstüne uzun bir şey giymeyi geçtim kısa tişörtlerle tayt giyiyorlar her yerleri belli. yani bunu eşimin söylemesine gerek yok ben bu yaşımdada giymiyorum bundan sonrada giymem. hiç hoş durmuyo.
42 Yorumla- +1 yıl
Adamsin
- +1 yıl
tesekkurlerr @azambilgin
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
97Cevap
+1 yılBöyle abaza bir toplumda üstü örtülmemiş vücut hatlarını gösteren bir tayt giymek alenen kendini sergilemektir. Bukadar rahat biri, oluşacak abazanlıklarıda göze almıştır. Öyle birisiylede zaten evlenmem, mantıklı bir insan olur eşim. Buna benim karışmadan zaten onun düşünerek dikkat etmesi gerekir şık, modern giyinebilir ama kocasınında ruh sağlığıyla oynamamalı. Aksini yapıyorsa, cinselliğini sergiliyorsa evliyken hoşuna gidiyodur ondanda eş olmaz.
00 YorumlaBu iğrenç durumun adına özgürlük diyenler, kimse karışamaz özeli diyenler var, işte saçma sapan, masum gibi görünen cümlelerle savunanlar var ya işte onlara yazık diyorum.
Ulan bu nasıl bir karakterdir, hiç mi nefis yok.
Hadi onu da geçtim özelse git özel yerde yap ya da yaptır, neden topluma açık yerlerde özelini sergiliyorsun. bunun adı özgürlük de olamaz. çünkü özgürlük başka. ki bu durumun, benden çok seni rahatsız etmesi gerekir, sen bu karını teşhirciliğe itiyorsun.. apaçık yanacaksın deniliyor ayette insan sevdiğini nasıl kötülüğe iter anlamıyorum...
Aslında karısının kalçalarını millete seyri alem yaptırmak isteyen erkektir. Bazılarına normal gelmesini anlamak pekte zor değil. Karısını vitrin niyetine alanlar sırf ben çağdaşım işte görüyorsunuz her yerimden modernlik akıyor diye namusunu ortaya koyanlar.
Tayt giyinmiş çıplaklıktır.02 Yorumla
Soran+1 yılHe he
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvliyim hatun öyle bir giyiyor ki çatır çatır Sıkıysa gel de karış
31 Yorumla
Soran+1 yılAhahah aynen 👍
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen bu konuları lisede aştım istemeyen erkek özgüveni olmayan erkektir
35 Yorumla
Soran+1 yılYok kardeşim laf etmeye hakkın var insanları kisitlayanlara o etek her bir karış uzadiginda karısının özgüvenini nasıl etkilediğini bilmeyen bir erkeğe laf etmeye tabiki hakkın var 👍
- +1 yıl
Herkes kendinden sorumlu karısına giydirmeyen egosunu tatmin ediyor erkek olduğunu hissediyor zavallı halbuki kadın istesin herşeyi yapar
Soran+1 yılAynen Kıskanmak adı altında eşini kisitliyor onun özgüveninden çalıyor sırf kendini güçlü hissetmek için senin tabirinle ego tatmini👍
- +1 yıl
SöZ kanusu kadinsa asla kimse sınır koyamaz koyduğunu zanneder
Gizli Üye(25-29)+1 yılHyr Tayt Giysin.
Bence Herkes Tayt Giyinmeli...
Çok Kullanışlı Ve İnsanları Bunaltmıyor.
Vücudu Sıkıyor Ve İnce Gösteriyor.
Bu Nedenle Herkes Tayt Giysin :)
Ba Bayyy !13 Yorumla- +1 yıl
Koduğum ergen abazası
- +1 yıl
Sen yakında gözü bize dikersin.
Soran+1 yılEvet herkes tayt giysiinn😂✌
Aile & Toplum konusunda 846 cevap paylaştı. Abartmadigim surece sevgilim karışmaz ki karışmak isteseydi de izin vermezdim annem babam karışmiyo ona da yerini bilsin
20 YorumlaTaytta giyebilir mini etektr giyebilir ben karismam
31 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu 👍
+1 yılNiye karışayım tayt kadında en sevdiğim giysi. :-) tabi birde etek.
24 Yorumla
Soran+1 yılPeki dışarıda giymesine?
- +1 yıl
Hem dışarıda hem içeride giymesine izin veririm ne var ki bunda :-D
Soran+1 yılBazıları böyle düşünmüyor işte ama seni tebrik ederim adamsin👍
- +1 yıl
teşşekkür ederim. o bazıları evrimin ilk türünde kalmış kişiler.
+1 yılÇok saçma düşünüyorsun böyle abaza bir toplum içinde ben eşimin vücut hatlarını sergilemesini istemem zaten bikere okadar rahat biriyle evlenmem evleneceğim kişi bunların bilincinde olmalı yani diğer türlü zaten kafa yapıları uymazsa evlenmezsin baskı yapmaya gerek yok...
10 Yorumla
+1 yılbenim kocam karışmaz çünkü o çok anlayışlı minnoş bir adam olacak :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarismasini istemem cunku ne giydigimi ben biliyorum ama sevgililer esler laftan anlamiyor karisiyor
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen ya bende anlamıyorum 😕
Cevap sahibi+1 yılBazi kisitlamalari hosuma gidiyo kiskanmasi falan ama bir yere kadar
+1 yılBen boxer tayt giyen bir kadın gördüm.. Şahaneydi.. Keşke karım olsa da boxer tayt gibi güzel seksi giyinse.. Mini etek denim şort.. Hep hayalimdeki eşimin giyindiği şeyler.. Başkalarının ne dediği önemli değil.. Önce ben karıma baktığım zaman tekrardan aşık olmalıyım.. Karım olacak kadın kadınlığını yaşayabilmeli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıltayt giymem benim için çoraptan farkı yok. heryerin belli ne kendimi günaha sokarım nede her bakanların günahını ekstradan alırım. kimsenin vücudumu detaylı görmesini istemem. gt görmekten bıktık artık. umarım gösterenlerde bir gün bıkar.
32 Yorumla- +1 yıl
Adamsin
+1 yılKıskanan adam karışır. Karışmasını doğru bulurum, giymem :)
33 Yorumla
Soran+1 yılAllahım ya Kıskanmak bu mu sence kısıtlanmak senden daima birsey götürür bunu unutma
- +1 yıl
Sadece bu değil bu bir parçası kısıtlama değil, erkekler tayt vücut hatlarını belli eden şeyler giydiğinde imrenirler ve bu hoş olmaz ikimiz açısından da. Zaten bir eşim varsa kimseyi etkilemek için de uğraşmam başka giyinecek bir şey mi yok saygılar :)
- +1 yıl
Helal
+1 yılevlenmeden önce nasilsam evlendikten sonrada aynı olurum. .
10 Yorumlavalla ben tayt giymiyorum ama karışırsada anlarım bende deve tırnağı denilen durum oluşuyor tayt giyince çünlü benimkinin dudaklarından biri büyük biri küçük
00 Yorumlaüzerine uzun ve şık bişey giyersen bitarafların gözükmez. bn zatn tayt giymemde mecbur kalırsam uzun bişey giyerek rahat ederim.
00 Yorumla
+1 yılKarım tayt ve dar pantolon kesinlikle giymeyecek buna izin vermem.
Öyle benim giyimime karışamaz diyen biriyle de evlenmem zaten. Hoş benim evleneceğim kadın da bu tür kıyafetlerden nefret eden biri olacak.10 Yorumla
+1 yılBen nerde ne nasıl giyeceğimi bilirim onu ilgilendiren bir şey olmaz
20 Yorumla
+1 yılEvin içinde giyiyorum fakat dışarıda asla giymeyeceğim için eşimin bana bu konuda karışmasına gerek kalmayacak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzerini örtecek bişey giysin soryn yok. Ama gotü vaginası falan ortada olacaksa ona dur derim işteolmazz. .
20 Yorumla
+1 yılTaytin uzerine kalcalari kapicak bisyler giyse daha iyi olur bunada bsy dmm
20 YorumlaErkeklerin kizlarin o bolgelerine bakmadiginda uff kalcaya bak... lafiniisoyemediginii dusundugum zaman giymesine izin veririm.
10 YorumlaKarışamaz çünkü buna gerek duymaz. Zaten ben taytı nasıl giymem gerektiğinin farkındayım. Üzerine kısa tişört giyecek değilim.^^
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgiysin de totosunu kapatsın bir zahmet.
öyle abazaların karımın totosuna bakmasını istemem, katil olabilirim.20 Yorumla
+1 yıltayt nedir abi toplum ne hale geldi * mal malafat ortada
10 YorumlaKadin kendisini kocasina sergilemeli. Halka arz etmemeli. Bunlari demek gericilik kimine göre. ama kiskanmayan erkek domuzdur derler bizim orda
10 YorumlaHayır daha seksi giymesinde bile sakinca görmem
https://i.hizliresim.com/3D4bYA.jpg42 Yorumla- +1 yıl
+++++++++ ve + 😆
Soran+1 yılYa afdafs
+1 yılTayt giyebilir ben bunlara karşı değilim tesettürlü olcak değil ya
03 Yorumla- +1 yıl
Yani ben tesetture karşı değilim benim eşimde olmasın ama dindar biri de değilim
Soran+1 yılAdamsın 👍
+1 yıl2.5 senelik ilişkim var tayt giymeyi de çok severdim erkek arkadaşım nefret ediyor erkeklerin tayt giyen kızlara tutumundan dolayı hiç giyemiyorum. Bence ortamına göre izin verse iyi olurdu..
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de izin verse senin için iyi olurdu
Yakışıyorsa giyebilir
11 Yorumla
Soran+1 yılBence de
Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Ona özel giynerim bende sorun olmaz baskalarinin görmesine gerek yok 😎😎😎😎
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYasak olan seyleri soylesin konusalim, istemiyosa zorla giymem elbette, ama giydigim seyi yillardir giyorsam beni bu konuda zorlayamaz. Hemen birakamam ama yavas yavas hoslanmadigi seyi giymesini birakirim
00 Yorumlagiydirmem, çok istiyorsa gider babasının evinde giyer. bu kadar net. haaa siz bana yobaz deyin umrumda değil ama asla dinimden, karakterimden, prensiplerimden taviz vermem.
00 Yorumla
+1 yılben erkek olsam karışırım. bir kadın olarak da kocama karışırım. el aleme kendini sergilemesine gerek yok
16 Yorumla- +1 yıl
adamsın
- +1 yıl
sen harbi adamsın
Soran+1 yılNe alaka sen sergilenecek bir madde misin Bu nasıl zihniyet be kendini objelestiriyorsun böyle düşünerek 😒
- +1 yıl
bilinçaltı olarak kadın da erkek için cinsel bir objedir erkek de kadın için cinsel bir objedir. doğanın kanunu bu. böyle olmasa sen portakalda vitamindin. anormal bir şey değil yani bu. o yüzden fazla kendini sergilemenin bir gereği yok.
Soran+1 yılBaban da mı sana çekici geliyor mantığına bakılırsa ya da kardeşin
- +1 yıl
ne alakası var babayla kardeşle? saçmalıyorsun şu an farkında mısın bilmem
+1 yılhttps://img907.imageshack.us/img907/3863/U5Wiii.jpg
Adamlar Köpeğin G*tünden Feyz Alıyor Siz Neredesiniz..01 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten igrenc mk
karışırım. pantolon giymesini daha çok tercih ederim
00 Yorumla
+1 yılSınırlarını bildiği sürece gidebilir
14 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi sınırlar?
- +1 yıl
Çok çok fazla dar olupta hani içini ve içindekini çok belli ediyor ya da biraz şeffaf oluyor işte onların dışındakileri giysin karışmam
Soran+1 yılHa iyi tabiki fazla dar derken tayt zaten dar olur ama içini gösteren de kötü bee
- +1 yıl
Evet tayt dar ama Sokaktabbazen görüyorum okadar dar giyiyorlarki sanki 1 2 beden küçük gibi
benim karımda giyiyor ve istediği gibide giyinebilir yerine ortamına gore tayt çok yakışıyor eşime bakanlar illaki oluyordur ama güzele herkes bakar
00 YorumlaGayet giyiyor ve giyecek te
11 Yorumla
Soran+1 yılAdam bee👍
- Aile & Toplum konusunda 949 cevap paylaştı.
+1 yılTayt giymesini istemem. Uygun bir dille uyarırım o da anlayışla karşılar zaten.
10 Yorumla karıma yakıştığı için alıyorum giydiriyorum giyme etme diye bi şey yapmam hiç
00 Yorumlatayt mı iğrenç hangi kültürün giyisisi bu iğrenç şey bizim olmadığı kesin de
10 YorumlaKiyafetime karismasın, adam olsun :D
10 YorumlaLeopar desenli giyerse olmaz.
20 Yorumla
+1 yıleğer karışırsa giyeceğim yoksa bile giyerim
10 Yorumla
+1 yılNe diye giyiyo beni etkilemiş zaten varlıyla daha kimleri etkileyecek
12 Yorumla
Soran+1 yılŞık gözükmek kadın için önemli birsey
- +1 yıl
Başka bişey giyip şık olunmuomu elbise var var pantolon var ama bunlar ne dar nede çok kısa olcak başkalarına fiziğini gösterince mi şık olunuyo
+1 yıltabiki karışırım... imkansız öyle bir şey giymesi... sadece bizim yatak odamızda giyebilir o tür şeyleri
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden imkansız peki
- +1 yıl
nasıl neden imkansız... orasını burasını başka erkekleremi gösterecek gebertirim valla onu... sadece bana özel olacak.. yatak odasında istediğini giyebilir :)
+1 yılnasihat etmem değiştirmem ama kendini karar vermeli bu karıda güzellik olmalı.
00 YorumlaBenim sevgilim kızar ama ben yinede giyerim :D
21 Yorumla
+1 yılEh karismiyosa gelsin beraber gune gidip kisir kasiklayalim
05 Yorumla- +1 yıl
İzin veren erkek kız mı oluyor yani bu ne saçma bir yorum böyle. O zaman tayt giyen kızı da başka bir yere götürelim derim. Kadın kendini bilmiyorsa erkek mi öğretecek ona kadınlarımız gerizekalı mı?
- +1 yıl
Erkek dedigin kiskanip sahiplenecek canim. Ustune alma sen de.
Soran+1 yıl@mangekyousharingan ya bırak şunları bunların erkeklik açılımları çok farklı asıl erkek sensin karını özgür bırakıp koruyabilecek bir erkek benim gözümde adamdir👍
- +1 yıl
Ya sacmalamayin tayt giyince mi ozgur oluyosunuz? Belli ki adam tanimlarimiz cidden cok farkli
Soran+1 yılDemekki
Karışmak hafif kalır ya, saçından tuttuğum gibi kafayı duvara lang lang.
02 Yorumla
Soran+1 yılOha hayvan
+1 yılKarisirsa bende ona karisirim hih 😒
20 YorumlaKendi seçimi , karışmam
13 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu yani zor birsey degil👍
Soran+1 yılTabiki mutlu kadın=mutlu erkek😉👍
Hele bir ciksinda goruyum sussugu gafasinin ortaya yer.
12 Yorumla
Soran+1 yılOha bu nasıl bir açıklama shsbx
+1 yılistediğini giyer karışmak istemem ama tayt ile dışarı çıkmasına izin vermem k. bakmasın :)
02 Yorumla
Soran+1 yılNe yani karışmam ama çıkamaz?
- +1 yıl
karışmak istemem dedim karışmam demedim zaten karım olacak hanımefendi onu duvara gömeceğimi bilir ne giyeceğine iyi karar verir. tayt bana göre gereksiz
+1 yılKarismamali ben tayt seviyorum
10 Yorumla
+1 yılDışarda tabiki giyilmez de ev içinde neden olmasın?
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden giyilmesin
- +1 yıl
Abaza toplumun içinde özellikle sahipliyken taytla dolaşmak ne kadar doğru? Ya da beni o şekilde dolaştıran insanın sevgisine ne kadar güvenmeliyim?
Gizli Üye(36-45)+1 yılGiyimine karışmam Gittiği yerlere de karışmam ama yarın bir gün tecavüze uğrarsa yüzüme gözükmesin
10 Yorumla
+1 yılgiysin nolcakmış :D
11 Yorumla
Soran+1 yılBence de çok kastilar bee:D
- Devamını Gör (80)
Devamını Gör(125)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar