

Çiçekli Tshirtler cok hoşuma gidiyo Sizce hangisi daha güzel bunlardan?


gerçekten giycek misin ki :D 2. olsun çünkü 1. tshirti anne yanlışlıkla giyebilir hehe :D
Bu Tarz Tahirtler polo yaka çiçek desenli Giyen çok Son dönemlerde Sitede bayağı moda cahili geri kafali varmis bunu gordum :)
Aman siz modaya uyun ben modaya uymam moda bana uysun bu bir ve son zamanlar da gereksiz insanlar bu sitede baya çoğaldı ;)
Asosyallikten Okul ve Evden başka bir yere gitmediģin ićin Cahil olmanı doğal karşılıyorum Kafanı Kaldırda biraz etrafına bak moda bana uysun diyosun bide haha guldurdun ;)
yav he he :D beni tanımıyorsun görmüyorsun etmiyorsun yargılamaya devam :D
Benimki sadece tahmin Tanımama değicek kadar önemli biri değilsin zaten ;)
he he kesin :D
1. si daha iyi
Cevap
0Cevap
Biri tuttum gidiyorum
Birincisini alsammi aceba iyimi?
Iyı bayan ıcın ama
Bayan degil Dolce gabbana erkek tshirt
İkisi de güzel değil :(
bence hoşuna gitmemeli. çünkü hiç hoş değil.
Giyme daha iyi 😂
Anladığım kadarıyla sitedekiler geri kalmış :)
Geri kalmak deniyorsa valla ben geriyim zevk meselesi 😂
Yukarıdaki.
1. daha iyi dimi?
Eşcinsel isen giymeni öneririm güzeller gayet
Eşcinsellikle alakasi yok saçma konuşuyosun
Iyy. 🔫🔫
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar