Otelde temizlikçiler içeriye destur almadan girdiler. Ve çırılçıplaktım. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar az evvel çırılçıplak otel odasında uzanıyordum. Bir eğitim için bulunduğum kıbrısta 3 temizlikçi aynı anda içeriye girdiler. Aslında kapı sesini duydum da yan kapıdır kim girecek deyip önemsemedim. Karşımda 3 genç bayan oldu birden bire. Hepsi de beni çırılçıplak gördüler. Şikayet etmek istiyorum ama etik olur mu bilmiyorum.

Ne önerirsiniz?
Otelde temizlikçiler içeriye destur almadan girdiler. Ve çırılçıplaktım. Ne yapabilirim?
Cevapla