Vedalaşma cümleniz nedir? Nasıl veda edersiniz çevrenizdekilere?
Güle Güle
Hoşçakal
Bay bay
Allah'a ısmarladık
Görüşürüz
Kendine iyi bak
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kardeşim ben kaçıyorum allaha emanet olun kendinize cici davranın.
eyw :D
Kanka sevmem ya vedayi
ben de :)
Hodafez / Selamet.
Ve en sonunda da muhakkak Hoşçakal.
Sa. Allaha emanet ol
sen de :)
Cevap
4Cevap
Hoscakal demem gerekirken baybay diyip rezil oluyorum genelde
Hoşcakal ı isaretledim. Ama genelde Allah a emanet ol kiz :D Diye vedalasiriz😂😂😂
Görüşürüz.
görüşürüz :)
Güle güleeee
sana da :)
Hadi güle güle :D
sana da :)
Kendine iyi bak
sen de :)
Allaha emanet ol
sen de :)
Görüşürük.
görüşürüz :)
Hoşçakal.
sen de :)
D dedim hacı
A dedim
Ben gidiyom bb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar