Kızlı erkekli kalanları polise mi ihbar ediyoruz?

arkadaşlar selamunaleyküm bizim alt katımızda 2 kız var ailesiyle yaşıyorlar. ailesi yaz aylarında yazlıklarına gidiyor kızlar gitmiyor. şu an diğer kızları da tatile gitti evde evin küçük kızı kaldı. küçük dediğim 21 yaşında. her akşam motorsikleti olan bir tip geliyor eve. sabaha karşı gidiyor. evde edepsizlik, ahlaksızlık yapıldığını düşünüyorum. polise ihbar etsem bir sonuç alır mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
sanane diyonuz da, burası aile apartmanı yan komşum 87'lik ahmet amca bunlar edepsiz kızım sen öyle olma sakın diye dert yanıyor bana. ayrıca açık saçık tipler başörtülü olsalarda yapmazlardı... kiracılar acaba ev sahiplerine mi söylesem?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar polisi aradım incelemeye geleceklerini söylediler. bakalım ne çıkacak merakla bekliyorum...
Kızlı erkekli kalanları polise mi ihbar ediyoruz?
Cevapla