Cevabı basit.. kadın doğru söylemiş ! Sonraki anlar daha kötü olunca, öncekilerden bir an mutlaka daha güzeldir ama hangisi, nereden ayırtedeceksin ki.. onlardan biri güzel ışte!!! Sözün özü, ben o kafayı yaşıyorum zaten görüldüğü üzere :))
Haber verecek zamanım olmadı :/ yazlığa gittim Orada da ilk 5 gün işler felan vardı :( buraya girecek zamanım olmadı 😢 Kızlar falan hiç rahat bırakmadı :( o yüzden buraya giremedim :/ Ama artık geri döndüm 😇 3 ay pek göremezsiniz beni :/ tatil de olduğum için fazla girmeyeceğim buraya 😢😢 özledim seni :)
En İyi Cevaplar