Saat 11 30 da sınavım var direksiyon sınavı 4 . kez giriyorum özgüvenim yerlebir kazanamama korkusu sardı bizim arabayı rahat sürüyorum amaaaaa iştee?

Saat 11 30 da sınavım var direksiyon sınavı 4 . kez giriyorum özgüvenim yerlebir kazanamama korkusu sardı bizim arabayı rahat sürüyorum amaaaaa iştee sınavdaki araç farklı ve heyecandan kalbim çıkacak gibi oluyor ilacı var alsammı acaba yoksa ne yapmam gerek heyecanı nasıl yenerim ne yapmam gerek bir yardımcı olun ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
Kaldım ilaçlar ve dualar çok işe yarıyor çok sakindim yanlız parkta dışarda kalmışım kaldık hayırlısı olsun çok sağolun yorumlarınız için
Saat 11 30 da sınavım var direksiyon sınavı 4 . kez giriyorum özgüvenim yerlebir kazanamama korkusu sardı bizim arabayı rahat sürüyorum amaaaaa iştee?
Cevapla