
Kardeş gibiyiz hatta birbirimize ikiz diyoruz o kadar yani. Ama etrafımızdaki çoğu insan bize ima yapıyor hatta çıkıyoruz zanneden bile var. Sizce arkadaş olduğumuz belli değil mi sevgili gibi mi duruyoruz?

bunu anlamak için bir fotoğraftan fazlasını gözlemlemek lazım şu fotoğrafta kardeşiz desende sevgiliyiz desende kuzeniz desende amca çocuklarıyız desende inanılır yani farketmez :))
yani acıkcası aranizdaki samimiyet kıskandırıyor olabilir
ben samimi iki arkadaş gibi gördüm:))
Yo arkadaş gibi duruyorsunuz. Millet anca atar tutar bilip bilmeden yorum yapar. Arkadaşınla yakın olabilirsin bu samimiyetinizi gösterir. Resminizde çok güzel bu arada
Rica ederim :)
Erkek ve kızı arkadaş olarak görmemiş kesimin by şekilde imalarda bulunması normal.
Cevap
14Cevap
Kardeşlik ayakları :D
Geçin bu işleri ya çoktan belirtilerini gösteriyosunuzda isim koymamışsınız bu kadar basit :D
Neye yuh , çevreniz sürekli sevgili kelimesinden bahsediyo. Sende sevgili gibimi duruyoruz diye beraber çekildiğiniz fotoyu atmıssın :D Allahı aşkına bişrey sorcam , Sevgililik/Sevgili değil pozları mı çıktı benim mi haberim yok? :D
bende bu kadın erkek en yakın arkadaş muhabbetıne tavım ya
kanka ayağı bacım ayağı oo iyi alırım bir dal.
sen bunu buraya sormandaki amaç ne. siz kendinizi biliyorsanız sorun yok. belliki sende içten içe belki sevgili olabilir diye mi düşünüyorsun
https://www.youtube.com/watch?v=VVOd1oYCY1Y
senini sadece arkadaş ama olsun yine de izle.
Ay cok tatlisiniz bence sevgili olun birakin bu kardes ayaklarini
Ayy ne garipsiniz en yakin arkadastan olmayacak da kimle olacak hayat paylasicaksiniz etrafinizdakiler ne der diye bakmayin sende boyle dusunuyorsan var biseyler bence bu tarz seylerde en azindan 1 taraf seviyor ondan kesin eminim umarim ikinizde seviyosunuzdur :)
Bak simdi 2 senedir bir sevdigin varsa sevgilin. olmaliydi sevgilin. olsaydi bu kadar yakin olmazdiniz ama anladigim kadariyla sevgilindegil bence gozunun onundekini goremiyorsun tatlim ac gozunu biraz kendi ellerinle ellere veriyosun
bence arkadaş gibi duruyorsunuz sevgili samimiyeti daha farklı çıkar sarılarak falan..
Samimiyetinizi çekemiyolardır bu devirde iyi dost zor bulunur :)
Arkadaş falan bunlar hikaye Keser döner sap döner, tavuk döner horoz gömer.
ya ne sacma bir soru ve bu resimle birlikte tam sacma olmus
Atesle barut yanyana durmaz atalar bosuna dememis
Metin Arolat mı o? :D
bir de kolunu atsa tam sevgili olursunuz...
öpüşmediğiniz sürece sıkınıtı yok.
Çok tatlısınız bence siz sevgili olun :)
Sevgili olmayabilirsiniz ama buna kimse inanmaz bence. Olma yolunda gidiyosunuz ama :)
O zaman öyleyse dostluğa devam :)
Hııhı hı kesin kardeşsiniZ yaw he he
Yoo arkadas gibi duruyosunuz
evet yakışmışsınızda:)
yoo ediyle budu gibi
Ne guzel
Baya benziyorsunuz
Tam bir arkadaş.
Poh olursunuz knk :D
Yoooo
kanka ayağı vayyy :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar