Hello dıye yazılır , hello dıye okunur. Congratulations diye yazılır , okunmuş gibi yapılıp geçilir. sizde hiç okumuş gibi yapıyormusunuz :D?

Hello dıye yazılır , hello dıye okunur. Congratulations diye yazılır , okunmuş gibi yapılıp geçilir. sizde hiç okumuş gibi yapıyormusunuz :D?
Hello dıye yazılır , hello dıye okunur. Congratulations diye yazılır , okunmuş gibi yapılıp geçilir. sizde hiç okumuş gibi yapıyormusunuz :D?
Cevapla