Sevdiğiniz müziği , eşyayı , insanı başkalarının da sevmesi sizin için sorun olur mu? Neden?
sorun olur
sorun olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ürünle insanı aynı kategoriye koymuşsun. İnsanlarla ortak zevkleri paylaşmak sıkıntı değil. Sevdiğin insanın yeri başka ama.
Olmaz yahu neden olsun
Bir tek sevdiğimi ben sevim gerisi umrum dışı
sevgilim eşim hariç sevdiğim müziği filmi kitabı bir başkasının sevmesinden çok hoşlanırım
Olur. Sevmesinler benim sevdiklerimi.
Cevap
11Cevap
Niye sorun olsun allah aallah 😀 onun sevmedigibide ben severim her insanin zevki farklidir
Neden sorun olsun ki :D Hatta mutlu olurum yahu ben -,-
Sevdiğim erkeğe bir başkası aşık olursa sorun olur.
Sevdiğim kızı başkasıda severse çok büyük sorun yaparım
Saatimi, telefonumu kimseye vermem.
Sevdiğim biri seviyorsa ne güzel
neden olsun sevmezse sevmesin
Nefes alsın yeter bende kelepce var ;))
Sevdiğim kızı başkası sevmesin sorun olmaz
sevmesin ya boku çıkıyor
Medem sorun olsun ki
Olmaz
niye sorun olsun ki?
B dedim
Sorun olmaz
hayır
sorun değil
sorun olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar