Televizyon yokken insanlar ne yapıyordu boş vakitlerinde ?

Şimdi Herkesin televizyonu var hemde led lisinden falan (olmayanlar da olabilir)

eskiden 60 larda falan televizyon yokken Acaba insanlar ne yapiyordu neyle vakit geçiriyordu ?

Hadi Erkekler Kahveye gitse ,çalışsa falan

Bayanlar ne yapiyordu acaba ...

Aile ilişkileri bakımından çok düzgün dönemlerdi belki

ama meraklandım bak şimdi .O.o
Televizyon yokken insanlar ne yapıyordu boş vakitlerinde ?
Cevapla