Havalar neden ısınmıyor? 22 yasindayim boyle bisi görmedim?

Artik bahar aylari bitti sadece yaz kis yasiyoruz 10 yildir falan ama yaz da mi yasamicaz la bu ne haziranda hava martin sonu gibi.

Kiyamet alameti mi ki bence oyle? Siz ve cevrem niye garipsemiyor kör musunuz , sakaci misiniz?
Havalar neden ısınmıyor? 22 yasindayim boyle bisi görmedim?
Cevapla