
ben yanlışlıkla bir kelebeği öldürmüştüm bide bir civcivin bacağını kırmıştım hala aklıma geldikçe çok üzülüyorum vicdan azabı çakiyorum ya

kuşum vardı 1 tane çok seviyordum bir gün bize misafir gelmişti ve çok fazla ötüyo diye rahatsız olmuşlardı havada sıcaktı yaz günü malum neyse bende aldım hayvancağızı güneşin altına koydum d vitamini iyi gelir dedim aradan 1 2 saat geçti balkona gittim kuşa bakmaya hayvanın başına güneş geçmiş ters dönmüş çok ağlamıştım hala vicdan azabı çekiyorum üzerinden yıllar geçmesine rağmen
üzüldüm kız valla çok kötü oluyor arkadaşım da süs balığını cam kenarında unutmuştu eve geldiğimizde kızarmıştı resmen :(
hayvan değil de böcek türü :/ aslında onları bile öldüremiyorum korktuğumdan :/ öldürtüyorum :D
ama zamanında çok karınca öldürdüm yaa :( :(
bugün de uçan karınca öldürüyordum huylandığım için üstüne terlikle bastım :( sonra vicdan azabı çektim ama ölmedi :) ama onunda üstümde ne işi var huylanıyorum :(
tutarsız seni yaa hem kızıyor hem üzülüyor :D
tutarsız değilimdir.. nickim değişmiyo kahretsin :/
yaa ben huylanırsam kızmam sadece tiksinti geliyo :D hayvanlara , böceklere neden kızayım ki :D
o kollardan başlayan kaşıntı dimi sırtında dolaşıyormuş gibi falan :D
ayyy dur yaa deme öyle :/ çok değişik bişey psikolojik olarak vücutta böcekler geziyo gibi oluyo düşünüce :/
hahahaha şimdi seni uyuz ederdim de bende kaşınıyorum huylanıyorum :D
iyi bari yırttım :p :D :D
aynen :D
:D :D
birgün tuvalette iken pencere açıktı pencereden kuş içeri girdi ve deliğin içine girdi orada kıvranıp duruyordu bir anda şok oldum napacağımı şaşırdım içerde kıvrana kıvrana boğularak öldü gerçekten çok üzülüp ağlamıştım
yazık yaa üzüldüm
aynen
yazık yaa şimdi ne can çekişmiştir o kıyamam :(
:( sende üzülme ama senin yapabileceğin birşey yokmuş
diğer soruma beklerim sizi artık efenim :)
ah teşekkürler :) evet kalite önemli
teşekkürler size de :) gönlünüzden ne geçiyorsa bana uyar ikisi de :)
Örümcek fare vs bile öldürmem ben. Korkmam da alır başka yere birakirim.
müthiş bir insansınız tebrik ederim cidden
Tesekkur ederim :)
Cevap
41Cevap
Öldürmedimde teyzemin kanaryasi vardi havaya attim ucsun diye o da tavana deydi yere düstü o günden beri hic sesi cikmadi ve teyzemin bundan haberi yok hep merak ediyodu niye ötmüyor artik diye 😢
kızım sen ne şeytanmışsın yaa bari söyleseydin ya da yenisini alsaydın :)
:D sende haklısın çocukken yaptığımız hataları çok büyütürüz gözümüzde
Seni pis hayvan katili
Hiç vicdanın sizlamadi mı l*n
O özgürce uçan kelebeği öldürmeye? :-) :-)
Civciv den ne istedin
Küçük ken çok karınca öldürürdum
Büyüteç vardı güneşe göre ayarlar karıncaları yakardim :-)
ama sen tam katilmişsin ben kazara yapmıştım sen ise bilerek kızartırmışsın karıncaları :)
bir sürü hamam böcegi öldürdüm ben ya
bir sürü böcek
bir yılan sanırım
yani ne diycen
yok yok sen affedilmezsin :)
Askerliği mi Diyarbakır da Yaptım. Nöbetteyken yaklaşık 1,5 metre uzunluğunda yılan öldürmüştüm. Öldürmemek için çok çaba sarfettim ondan uzaklaştım falan ama aramızda yarım metre kalınca dayanamadım.
zararlı hayvan sonuçta napıcan mecbur öldürücen
Önümdeki taşa tekme attım gitti kenardaki kuşa vurdu ve öldü
ahahaha harbiden o nasıl iştir yaa nasıl becerdin :D töveb yarabbii :D
Arabayla geri geri gidetken yavru kendiyi ezdim. bir kerede buyuk kediyi. Cok morelm bozuldu ama napim hic istemezdm :(
bide yavru kedii :(
Çocukken balığım her balık gibi hareketsiz Şuşa dururken uyuyor sanıp kalemle dürtmek suretiyle uyandırmak istemiştim... Maalesef ölmüştü 😕
"Civcivin ayağını kırdım " sözünü okuduğum da içim cız etti ya 😭😭
sorma cidden bak çok kötü bir durum ben küçüktüm oynarken oldu topallıyordu yaa hala gözümün önünden gitmez o görüntü
Sinek yedim ve her insan ömrü boyunca yaklaşık 20 sinek yer bilimsel araştırma :)
iğrençsin yemin ederim pislik herif seni :D
lütfen sus artık :D
allah iyiliğini versin senin emi sus artık sus :D
ya ben küçükken bayaa sinektir karıncadır bilimum böcek türlerini haşat ettim :D
ay evet yaa bide arılara karıncalara ip bağlardık
sinekleri yakalayıp örümcek ağına atıp beklerdik :D
ay yok araknafobiam var benim o kadarını yapamazdım :)
geçen yemek hazırlarken yanlışlıkla kedimin patisine bastım nasıl üzüldüm anlatamam, öldürmek için sadist olmak gerekir ben yapamam
bende bir kımılı eğitmiştim ve yanlışlıkla ezmiştim , eğittiğim için pişman olmuştum :/
5 dakika evvel bir sivri sineğin cenazesini kaldırdık. Allah'tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum :)
yolluyorum buradan fatihasını :)
:D hımmm yok canısı sağol ben burdan yasin indiririm
Yok ama bizim mahallenin bekçisi bir köpek vardı onun kuyruğuna basmıştım yanlışlıkla gözleriyle yan yan bakarak gitmişti garibim :( sonra gidip yanlışlıkla oldu deyip gönlünü almıştım tabi :)
Kuş halinin üstündeymiş görmedim üstüne bastım öldü anaokulundaydım babam çok dövmüştü beni kuş için hiç unutmam
üzüldüm ikiniz içinde
küçükken annem pazardan renkli civcivler alırdı yem verdiğimde yemeyenleri niye yemiyon l*n deyip alıp duvara fırlatırdım
bana zarar veren bana bulasan her hayvanı öldürmüsümdür hicte pisman degilim.
bir kaç kere çocukken bilinçli böcek öldurmüştüm yalnislikla karıncayada basmış olabilirim basmamak icin cok uğraşırım ama şu an bilinçli sivrisinek bile öldüremem
bilerek ve isteyerek çok hayvan öldürdüm
cani misin sen?
o sinek gecenin bir vakti tepemde vızıldarsa yedi sülalesine savaş ilan ederim.
tamam sinek vs konusunda haklı olabilirsin :)
Böcek katliamo yapmışlığım var. Soykırım yaptım
:D vicdansız nomıssız :D
Gece G. antep Adana yolunda görmediğim canlı sayılırmı?
Kedi ezmiştim istemeden 😔
bilerek kedi öldürmek çok günahmış aklıma geldi
Sivrisinek filan öldürdüm sayılır mı
sivrisinekleri görmezden gelebiliriz :D
fareler de buna dahil mi?
dahil tabiki yazık günah onlar zararsızdır
hı hı zararsızdır bir taraflarını kemirirseler anlarsın zararlı mı zararsız mı valla fare dahil ise çok cinayetim var :)
:D ne bileyim minnacık oluyorlar tabi o öküz kadar lağım farelerinden bahsetmiyorum
ben onlardan bahsediyorumm :D kedi kadar hayvanlar öööö
ıyyy çok korkunçlar yaaa
yaaa :D
tamam haklısın of :D
Içimdeki hayvana çok zarar verdi bu medeniyet ama hala hayatta.
böcek ve kemirgenler hariç hayır
Küçük böcek gördüm mü direkt eziyorum
Civciv ezmiştim
kaç yaşındaydın?
6 7 yaşındaydım. Evde besliyoduk 3 tane vardi ben kosuyodum onlarda peşimden koşuyodu sonra yanlışlıkla birini ezdim böyle bağırsakları falan çıkmıştı bu yaşıma kadar hiç o zaman ki gibi aglamadim :(
çok kötü olmuş harbiden yaa
Arac kullanirken ister istemez oluyo
Tabiki küçük haşereleri
Yılan ama bilerekti benimki biraz
Karınca Haric öldürmedim.
cok dikkatim
en fazla karınca ezmişimdir küçükken. kıyamam :(
Çoook hamamböcüğü katletmişliğim var eskiden.
Böcek sürüngen ve kemirgenler hariç Hayır
Vicdanım halen sızlıyor
Hamam böceği öldürürüm.
Katil))
:( :(
İstemeden çok karınca öldürdüm.
yeni doğmuş yavru kediyi yanlışlıkla boğdum
Evde böcek görürsem mecbur raid falan sıkıyorum.
istemeden oldu tabi
Küçükken böcek katiliydim :/
Böcek öldürdüm.
evet oldurdum
karınca
domuz.
Vicdan azabı nasıl Çakıyon.
Sinek öldürürüm
evet var
Çokk
Evet.
Hayır
Olmuştur :/
Hayır bilerek asla
Hayır
Karınca öldürdüm 😑
evet
Böcek vs öldürürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar