AİLEM ÇOK BASKI UYGULUYOR NE YAPMALIYIM?

Ailem giyimime çok karışıyor. Aslında açık giyinmiyorum sadece dar paça pantolonu anormalleştiriyorlar. Bazen çok öfkeleniyorum bazense üzülüyorum. Hatlarımı belli etmemem gerektiğini ahlaken biliyorum. Ama giymek istiyorum.
Kapanmam konusunda da evde baskı var. Bu baskıyla olucak bişey değil ki. İstersem kapanırım zaten. İstemiyerek kapanınca mutlu olmayacağım. Sevabınıda kazanamayacağım.
Bazen gerçekten istiyorum ama bazense pişman olucağımı düşünüyorum. Emin değilim.
Ya ne şort giyip bacaklarımı açtım ne de açık saçık birşey giydim. Niye bu baskı? Bazen çok isyan ediyorum, şuanda olduğu gibi. AYorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu edersiniz beni. İyi, kötü her türlü yoruma açığım.
AİLEM ÇOK BASKI UYGULUYOR NE YAPMALIYIM?
Cevapla