Ailem giyimime çok karışıyor. Aslında açık giyinmiyorum sadece dar paça pantolonu anormalleştiriyorlar. Bazen çok öfkeleniyorum bazense üzülüyorum. Hatlarımı belli etmemem gerektiğini ahlaken biliyorum. Ama giymek istiyorum.
Kapanmam konusunda da evde baskı var. Bu baskıyla olucak bişey değil ki. İstersem kapanırım zaten. İstemiyerek kapanınca mutlu olmayacağım. Sevabınıda kazanamayacağım.
Bazen gerçekten istiyorum ama bazense pişman olucağımı düşünüyorum. Emin değilim.
Ya ne şort giyip bacaklarımı açtım ne de açık saçık birşey giydim. Niye bu baskı? Bazen çok isyan ediyorum, şuanda olduğu gibi. AYorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu edersiniz beni. İyi, kötü her türlü yoruma açığım.
Kapanmam konusunda da evde baskı var. Bu baskıyla olucak bişey değil ki. İstersem kapanırım zaten. İstemiyerek kapanınca mutlu olmayacağım. Sevabınıda kazanamayacağım.
Bazen gerçekten istiyorum ama bazense pişman olucağımı düşünüyorum. Emin değilim.
Ya ne şort giyip bacaklarımı açtım ne de açık saçık birşey giydim. Niye bu baskı? Bazen çok isyan ediyorum, şuanda olduğu gibi. AYorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu edersiniz beni. İyi, kötü her türlü yoruma açığım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar