Okul değiştirdim yeni okulda nasıl davranmalıyım?

bir ara ben baya sıkılmıştım
Derslerim kötüydü en yakın arkadaşımla aram kötüydü daha birsürü şey
Babamlar da başka okula gitmeni istiyolardı
Baktım herşey kötü değişiklik iyi gelir diye babama dedim nakil iste diye o da hemen istedi tabi
Tuttu o da
Cuma günü öğrendim ve işin garibi cuma günü herrrrrşey yolundaydı herşey çok güzeldi hiç olmayacak şeyler oldu yani anlayacağınız ölümüne eski okuluma devam etmek istiyorum
Ama işte olana çare yok
Yarın okulda ilk günüm
Sizce insanlara nasıl davranmalıyım
Herkez cool takıl diyorlar
Sizce ne yapmalıyım
Giyim kuşam olarakta fikir verirseniz iyi olur
Okul değiştirdim yeni okulda nasıl davranmalıyım?
Cevapla