Liseyi 5 yıl okumak nasıl birşey sizce? Okuyan var mı?

Merhabalar arkadaşlar..Küçük bir kız kardeşim var bu yıl liseye başladı.Belki bilenler vardır bilmiyorum, sosyal bilimler lisesine gidiyor ve 5 yıllık bir lise 1 yıl hazırlık okuyor bu sene.Ama çok pişman, çok isteyerek gitmişti eğitim açısından da sorun yaşamıyor ama sabah akşam ingilizce görmekten çok sıkıldığını söylüyor..Baştan göze almıştı 1 yıl fazladan okumayı ama şimdi bütün arkadaşlarından 1 sene fazla okuyacağı için baya bir pişman oldu.İngilizceyi de unuturum zamanla zaten diyor.Süper liselerde de vardı bildiğim kadarıyla bu hazırlık eskiden, 5 yıl okuyanlar ne düşünüyor bu konu hakkında? Ve sosyal bilimler liseleri hakkında bilginiz var mıdır?
Liseyi 5 yıl okumak nasıl birşey sizce? Okuyan var mı?
Cevapla