Gereksiz ve boş konuşmama bir çözüm bulun :(?

Neden böyleyim, sürekli düşünmeden konuşuyorum yanlış anlasiliyorum. Hatta pot kirmakla kalmayıp kendimi küçük dusurebiliyorum sonra neden kadar salakca davrandim ya da nasil dacma konustum diyorum surekli kendimi yargiliyorum yaptiklarim hakkinda neden böyle oluyor ne yapmam lazim 😒😞
Gereksiz ve boş konuşmama bir çözüm bulun :(?
Cevapla