Olay yeri inceleme!
Yorumlar öldürücü djjsjsks kesinlikle bakmalısınız 😂
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlar öldürücü djjsjsks kesinlikle bakmalısınız 😂
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
5 yıldır DH, 3 yıldır KS üyesiyim ama ikisinin de yeri ayrı.
DH'de her kesimden insan var ve aradığım her soruya oradan cevap bulabiliyorum. Çok yardımsever, bilgili ve muhabbet edilebilecek insanlar tanıdım, arkadaşlar edindim. (Ergen ve şımarıklar hariç)
KS'nin de ergen ve şımarık kesimini görmezden gelerek konuşacak olursam her zaman marjinalliğini koruyan, farklı konsepti ile ilgi çeken bir site. Özellikle bir yıldır yenilikçi ve kullanıcıların düşüncelerini önemseyen bir site haline geldi. Burada akla takılan en ufak bir soru işaretine bile onlarca farklı görüş elde edebilmek en güzeli.
Çok güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Şimdi ben bu oyunu neden bozdum, niçin bozdum nası bozdum bunu izaha gerek yok. Gördünüz, yazdım, bozdum ama, bozmamışta olabilirim. Bozmuşsam bozmuşumdur, bozmamışsam bozmamışımdır. Görünen konu uzakta değildir. Bu oyunu bozdum da sonradan bozmadımmı dedim? Bunlar bir takım uydurma laflardır. Sahi yav ben bu oyunu neden bozdum, kim yazdırdı ul*n beni bu konuya?
Sahsa ait çok güldüm asdf Güzel saçmalamış.
Selam Olsun size asd
Cidden bizimde umrumuzda değilsiniz.
Herkes yerinde yurdunda güzel.
Yorumlar berbat asjsjs
Mffm
Cevap
29Cevap
scontent-a.cdninstagram.com/.../...643406758_a.jpg diyolar bizee://
aqlattılar amaaa:P https://cdn.internethaber.com/gallery/17985/23.jpg
ne onlara kakkız cok sinirlendi sakın ksye üye olmasınlar
nerde ya korkutma bee
töbe töbee ayımıyım benn:P Korktum haa://
:P :P
Son derece haklılar mühendislere ve bu konularda oldukça bilgili insanlara ki bende o grubun üyelerindenim sadece insanlar hep aynı tarz sorular sorduğu için ara verdim bu gibi insanlara fütursuzca küfür eden saçma sapan konuları tekrarlayanların bulunduğu bir ortam oradakilerin umurunda olmayacaktı ki bu son derece doğal
En azından orada ki üyeler kadar samimi kimseyi hiç bir forumda bulamazsın burada ki erkeklerin aklı kızlarda , kızlarında erkeklerde başka birşey yok. çöpçatan sitesine dönmüş şu an site. o sitede aradığınızdan daha fazlasını buluyorsunuz. arada eğlenceli konular çıkıyor. iki site arasında kalsam kizlarsoruyor kapansa 1 hafta üzülürüm sonra aramam bile. donanımhaber çok farklı bir ortam.
greatphantom
Dün; 23:40:31 (326 mesaj)
Merhaba
O sitede böyle bir mizah anlayışı bulamazsın. Hepsi kıt beyinli. Dh candır.
İyi forumlar.
.
Yukarıdaki yorumu kaldırmaya çalıştım ama moderatörlüğüm orada sökmedi.
@KızlarSoruyor
Acilen DH ile ortak yönetim anlaşması imzalanmalı !
Gümrük Birliği, serbest vize, Avrupa Birliği ne varsa imzalayın. Gİdip orada moderatörlük yapacam.
Vuycam kıybacı, vuycam kıybacı. greatphantom benim olacak
niahahahahaha
dh forumda 8 yıl burada 4 yıldır üyeyim. oraya göre burası işkembeden sallanan, troll başlıkların olduğu, kimin ne olduğunun belli olmadığı bir yer. orası hiç olmazsa herkesi erkek kabul edip ona göre muamele yapıyorsun. burada o yok. herkes birbirine yaranma derdinde. karşısındakini bayan zannedip.
kimsenin umrunda degilmiş
Acaba o umrunda olmayan kaç kişi siteyi merak etti
girdi üye oldu
kim bilebilir:)
Konu sahibi ağır abaza bizim hakkımızda itiraf atıor yok oraya üye olmuşsuz kimsin olm sen kızların.. lerini kaldıran beynini kullanmayan abazanın tekisin sen nasıl bir dhlisin senin gibi abazalar az bulunur bu forumda derhal DH yi terk et!
Dh candır. Ordaki mizahı burada da başka bir yerde bulamazsın orayı takip etmeyen de anlamaz o espirileri.
Adamlar haklı. Kaç yıllık donanım haber ile ks'yi kıyaslayanlar var hatta. Manyak mısınız la siz? Donanım haber candır.
DH ile ks'yi kıyaslayanlar var hatta demişim, DH ile ks'yi kıyaslıyosunuz dememişim. Alınmayın.
merhaba
duydum ama umrumda değil
iyi forumlar.
abi adam iki siteyi birbirine bağladı ya la
Merhaba
Sitemizi Kınayamazsın
İyi Sorular.
Gercek mi o yazanlar yoksa tum uyelikler senin mi dogru de :D
Seviye cok düşük o zaman orda
Merhaba
Ben DonanımHaberdenim Sitemizi Kınayamazsınız
İyi Sorular.
Bkz: Özürlü Aslan
Eskiden dh den çıkmazdım şimdi ise burdan öyle işte
O sitede sürü psikolojisi baskın sanırım:)
ya da bütün cevaplar tek beyinden dağılıyor:))
Alakası yok. Mizah anlayışını ve burayı umursamadıklarından kıskanmayın kuzular.
mizah buysa
1 adam varmış sınıfta kalmış esprisine gulmedigim için pişmanım:))
Bizde onları çok umursadik valla. ..:)
@Novitec571
Mizah bu değil dayanışma kuzular. İster umursayın ister umursamayın banane. Ben işime bakarım.
eee bak ozman :))
@Novitec571
Müsade ediyorsun yani teşekkürler :D
umrumdasin sandın herhalde :))
ya da mizah anlayışın yok:)
@Novitec571
Umrunda olduğumu nerden çıkardın mizah anlayışımı da bu ortamda kullanmama gerek yok. Ne de olsa mizahtan anlamayan insanlar var bu ortamda
Bak bu ortamda anca bu tarz insanlar bulunuyor
www.kizlarsoruyor.com/.../q3107605-dun-bugun-popoma-kalem-vb-seyler-soktum-delik-cok-fazla-acildi
Daha fazlası değil
ondan 5 xper olana kadar burada kalmissin vay be seninde bu özellikleri kendinde kesfetmen çokta uzun surmemis aramıza Hoşgeldin:)
@Novitec571
Aferim kızıma bana laf soktu
ilgilenmiyorsan takibi bırak kategoriyi sitenin olanağı çok sen ne istediğini ne almak istedigni bil yeter; )
@Novitec571
Aşırı derece fazla bunlar o yüzden olabilir mi? Kendine patlıcan sokanından tutta babasının yanında orgazm olanına kadar her türlü insan var
Ne laf sokması canım ya seni tanımaya calisyorum:)
Baska ozelliklerinde var mı? :)
@Novitec571
Ben seni çok güzel tanıdım sen devam et
Yahu Troll olan çok yani maşallah sende hepsini okumussun. . Allahtan sikayetcisin bu durumdan
@Novitec571
İnsanları tanımak güzel tecrübe edinmiş oluyorum.
Bu zeka fazla bu siteye bence sen dh ya lazimsin :)
Gene kovulcam sorudan bak sayende:))
@Novitec571
İyi olur senin gibilerden çok var bu sitede
Hahaha peki... seninde umrunda olmayan sitede benden önce Guru olursun kesin:))
tabikide var biz adamına göre muamele ederiz.. Hak edene ettiği lafı soyleriz. . zoruna gitmesin:))
@Novitec571
Arkadas cinsellik kategorisindeki sorulara göre siteyi ve üyeleri yorumladı..
Begenmemis ama 5 xper olmuş:))
#sayinsoran
;) ;)
Üzerinden 14 saat geçmiş tartışmayı tekrar hortlatayım mı? :D
Bela geliyorum demez ama sen diyosun:))
@Novitec571
Dostum yalnış anlama sakın sadece sorudan ileti gelmesin diye engelliyorum seni sonra acıcam @Novitec571
Ben susarim aç arkadasin engelini hadi hoş kalın :))
Teşekür ederim :)
Geç gördüm ama yaptığınız iyilikler için teşekkürler sonuçta engel yememeyi severim ki bu arkadaşında kötü bir niyeti yok ama engelleyen kimseleri de sevemiyorum yapım böyle :D Hoop konu tekrar hortlasın mı vazgeçtim yapmayacağım hadi sağlıcakla kalın KScanlar. :D
Hahahah :D Herkes duymuş ama umursamıyo bu ne ya :D
Donanımhaber insanların bilgi ve becerilerini kullandığı, ateizm ve sosyalizm propagandası yapmayan etkin bir sitedir. Bu siteyi o site ile kıyaslanamaz. Aynı kültür dahi yok. Ks sanırım filitre olmadığından böyle yerlerde geziyor.
Aman ne değerli. Yemişim donanım haberi de forumunu da... :D
Asıl kaliteli yer ekşi sözlüktür. Orada sorarsanız zeki entelektüel, kültürlü adamlardan cevap alamazsınız. Evet cevap falan gelmez :D
Neden bin kere "Merhaba , duydum ama umrumda degil. İyi forumlar " yazıyor:D?
gördum umrumdada degıl tesekkurler
not bende donanım uyesıyım
kendımı ıfsa edemem nıhahahaaa
kim olduğunu biliyorum ışıldayan
Yorumları okurken sıkıldım burası daha eğlenceli bazı konularda haklılar ama. 😄
Ne komik yanı var yorumların.
Bildiğin birbirini tekrarlayarak komik olduğunu sanan 3 5 ahmak.
DH'deki konuyu görüp de buraya gelen var mı benden başka bunu düşünüyorum. Ben de niye geldim onu da bilmiyorum aslında ama şurada mesajım bulunsun herhalde bir zarar gelmez.
Merhaba.
Yorumları okudum ama umrumda değil.
:D :D :D
Aşkım sen sordun değil mi? :D
@Rusasigi biz bize yeteriz hadi karıya gidelim 😃😃
Merhaba,
Buradaki erkekler için DH'nin 1.90 sarışın, mavi gözlü, kaslı, yakışıklı, zengin erkeklerini kaçırdınız.
İyi forumlar
2 sene önce konu dışında bu siteyi duyup üye olmuştum. Cinselliğe bakıp çıkacaktım :D :D
Ay bir girdim midem bulandı.
Nasıl sıkıcı nasıl saçmalardan seçmeler
İyi yani
İyi değil ıy yani diyecektim yanlış anlaşılmasın
DH'deki mizah anlayışını bu site kaldırmaz.
İyi forumlar..
Şurada ego kasan üyeleri anlamıyorum, ks'yi siz mi kurdunuz da dh'ye laf atıyosunuz :D
Merhaba
Ben DonanımHaberdenim Sitemizi Kınayamazsınız
İyi Sorular.
Merhaba,
Evet
İyi Sorular.
umrumda değil :DD full
Saçma yorumlar bence..
Okumayın zindandan kaçan dh li zebani.
ne saçma siteymiş orası öyle :D
Bizde onları sevmiyoruz.
Sorunun linkini de geri at görsünler :D
Tamam o zaman :)
Merhaba,
Çokta Umrumuzdaydı
İyi Sorular
@forsaken54
Merhaba,
Nefretimizi koruyalım,
İyi Forumlar.
Zaten kullananlar yorum yapmıştır :D
Resmen tinlanmiyoruz 😂😂😂
Neyse umrumda di zaten 😁
Degildi*
Bende onlari sevmiyorum ama kimin umrunda 😂😂
ee görüşlerini nasıl öğrenicez :D :D
gerçi umrumda bile değil ama
bize saçma diyenlere bak :D :D
şu an çok pis sinir oldum ordakilere :D :D fake olmadığıma göre kezbanmıyım l*n ben :D :D :D
tamam sakinim şu an geçti :D
bu arada beni niçün engelledinki acep ben seni severdim :D :D
olsun ben yine severim ki :D
Merhaba,
Okudum ama umrumda değil.
İyi xperler.
Onlarda bizim umrumuzda değil.
adamlar haklı neyse ki bu site 5. tercihim
bakayım
Papağan gibi aynı seyleri tekrarlıyolar mk
Bir bakayim
İkisi de iyi
ks ne mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar